2 energiske kollegaer søges til fuldtidsstillinger i vores Customer Service-afdeling
Deadline for ansøgning d. 16.06.2023
Stilling: Customer support
Type: Fuldtid
Lokation: København
Customer service supportere til Danmarks største formidler af byggeopgaver
Telefoner og tastatur står sjældent stille i serviceafdelingen hos Danmarks største opgaveformidler, hvor vi hjælper mere end 70.000 danskere med deres bygge- og renoveringsopgaver årligt. Vores fornemmeste opgave er at hjælpe vores brugere med at få uforpligtende tilbud fra vores tilknyttede håndværkere, der tæller alt fra den lokale VVS’er og tømrer til totalentreprenøren og ingeniøren.
Til den opgave søger vi lige nu to Customer Service supportere til fuldtidstillinger i vores fantastiske serviceteam i København K.
Vi leder efter profiler, der kan arbejde selvstændigt og analytisk, og samtidig nogle, som synes det er sjovt at være en del af maskinrummet i en virksomhed i vækst, hvor mulighederne er mange.
Det er gratis at indhente tilbud via os, og feedback er alfa og omega for os, så vi sikrer, at vi samarbejder med de rigtige håndværkere. Og ligeledes, at vores tilknyttede håndværkere er glade for deres samarbejde med os.
En del af Schibsted
I 2022 blev 3byggetilbud.dk en del af den nordiske virksomhed Schibsted, som bl.a. også står bag DBA, Bilbasen, Mybanker og Lendo i Danmark og en lang række virksomheder i både Norge, Sverige of Finland.
Som customer service supporter består dine primære opgaver i
… at strukturere og varetage den daglige feedback fra brugere og samarbejdspartnere. Dine arbejdsopgaver vil derfor blandt andet bestå i dialoger via e-mail og telefon med vores brugere samt diverse opfølgninger hos vores samarbejdspartnere, som man hurtigt får et personligt kendskab til.
Vi forventer:
At du brænder for den gode service og først er tilfreds, når brugeren er det
At du kan arbejde selvstændigt, men samtidig se dig som en del af et team
At du har evnen til at have mange bolde i luften
At du vil bidrage til udvikling af nuværende processer
At du har et godt teknisk overblik og er lærenem
At du behersker det danske sprog korrekt – mundtligt såvel som skriftligt
Grundig oplæring med mulighed for at sætte sit eget præg
3byggetilbud.dk A/S holder til i København K og huser omkring 70 medarbejdere – og har tilmed en afdeling i Aarhus. Du kommer til at blive en del af vores skønne serviceteam med fem fuldtidsansatte og otte studentermedhjælpere. Selvom der er travlt, er humøret altid højt i serviceteamet, hvor vores WHY lyder: ”Vi løfter i flok”.
Vi anvender vores opgavesystem og interne feedbacksystem, som du vil blive lært grundigt op i at forstå fra A-Z, men vi søger også kandidater, der er klar på at tage ejerskab og ikke er bange for at tænke kundeservice og feedback på en ny måde. Du skal derfor se det som en sjov læreringsproces med mulighed for eget præg.
Det praktiske:
Vi tilbyder en fuldtidsstilling hos en unik arbejdsplads, hvor rekordkage og en kold fredagsøl er en naturlig del af det gode kollegaskab på tværs af vores mere end 70 medarbejdere.
Arbejdstiderne er i hverdagene fra 8.30-16.30, og stillingen er på 37 timer ugentligt. Det er et plus, hvis du har erfaring fra lignende stillinger, men det er langt fra et krav. Lyder det spændende, så søg endelig!
Så skynd dig at sende ansøgning med cv (i pdf) til hr@3byggetilbud.dk og skriv ”Customer support” i emnefeltet.
Opstarten er hurtigst muligt og vi kalder løbende til samtale. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tino Hansen på 27151769.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Er du nysgerrig på vores arbejdskultur, og hvad det reelt vil sige at arbejde hos 3byggetilbud.dk?