Månedens håndværker Cahba: Med et mangelfuldt tilbud kan du ende med håret i postkassen

Skrevet den 9. november 2018 af - Ingen kommentarer endnu

Månedens håndværker

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

For gulvfirmaet Cahba er gennemsigtighed overfor bygherren alfa og omega. Derfor inddrager firmaets administration bygherren fra starten og sørger for en god, løbende dialog. Alt imens de dygtige gulvmænd står for alt det faglige. Få gode råd fra Cahba, som uddyber, hvorfor et udspecificeret tilbud er vigtigt på gulvopgaven.

Spørger man gulvfirmaet Cahba, er den bedste form for reklame glade kunder. Glade kunder deler nemlig deres oplevelse med andre, hvilket kan føre til flere arbejdsopgaver. Samtidig betyder glade kunder også, at arbejdet er udført til perfektion og servicen har været god. To ting, som de vægter højt hos Cahba.

”Vi får mange opgaver på baggrund af anbefalinger fra tidligere kunder. De har hørt, at vi har en god service, er søde at snakke med og leverer gode resultater. Det er en rigtig dejlig måde at få kunder på” fortæller Stinne, som er en central del af administrationen og opgaveansvarlig hos Cahba. Her tager hun kontakt til bygherrerne, booker aftaler, deler relevante informationer og sikrer, at alle aftaler bliver overholdt. Ud over administrationen består Cahba af et team af dygtige gulvmænd, som udfører gulvarbejdet og holder den høje servicestandard, mens de afsliber gulve, terrasser eller bordplader.

Vi tager dialogen med bygherren i opløbet

Verden er sådan, at når man har med mennesker at gøre, kan misforståelser opstå. Misforståelser som de imødekommer hos Cahba ved at afstemme gulvopgaven inden den udføres.

Det hele handler om ærlig kommunikation og en realistisk afstemning. Ved at tage dialogen i opløbet kommer man nemlig mulige misforståelser i forkøbet. Har bygherren haft en vandskade gennem de sidste fem år eller misvedligeholdt gulvet i slem grad, er det vores job at være ærlige omkring, hvad bygherren kan forvente af resultatet,Stinne.

For selvom der er få utilfredse kunder at spore i Cahbas firmahistorik, er Stinne ikke bange for at tage dialogen, hvis en bygherre skulle vende retur uden det største smil på læben. Dialog er nemlig den eneste vej til at finde en god løsning.

”Vi vil selvfølgelig gerne kun have tilfredse kunder, og det har vi stort set også, men misforståelser kan jo opstå. Dem tager vi altid med ydmyghed og uden at blive sure, for det handler jo om at få snakket sig hen til en god løsning,” forklarer Stinne og uddyber:

”Vores kunder kan altid forvente en god tone hele vejen igennem forløbet. Det er nemlig vigtigt, at begge parter tør tage en konstruktiv dialog om arbejdet, også hvis noget skal laves anderledes. Ved at snakke om tingene på en ordentlig måde, kan vi jo få det løst.”

Gulvfirmaets råd: Tjek om rengøring er inkluderet

Gennemsigtighed er i højsædet hos det stolte gulvfirma Cahba. Det betyder, at der ikke kommer en overraskende ekstraregning eller tillæg, da tilbuddet altid er udspecificeret ned til mindste detalje og prisen er fast. En tryghed, som nogle bygherrer glemmer at prioriterer, når de vælger gulvfirma.

”Nogle bygherrer bliver forblændet af de gode tilbud og glemmer at tjekke op på, hvad prisen egentligt inkluderer,” fortæller Stinne, som desværre har set flere eksempler på, at bygherren ender med hovedet i postkassen grundet uforudsigelige ekstra tillæg:

Et firma kan køre med en kampagne om, at gulvet kan slibes fra 94 kroner, hvor bygherren siger ja tak uden at tjekke, hvad der er inklusiv i kampagnen. Pludselig tillægges både dørtrin, hakker i gulv, kørsel, lak og rengøring med det resultat, at regningen bliver langt dyrere end forventet. Her kan kunden sjældent bakke ud, da håndværkeren allerede er bestilt,Stinne.

Stinne oplever særligt, at nogle gulvfirmaer tilføjer slutrengøring som et ekstra tillæg. En tilføjelse, som hun ikke forstår:

”Vi siger aldrig en billigere pris for derefter at tillægge en masse ekstra og uventede regninger. For os er det en selvfølge, at vi støvsuger og rydder op efter os. Det er jo lige meget med et lækkert gulv eller en nysleben bordplade, hvis der er støv helt op til loftet og man ikke kan se gulvet for bare snavs. Vores service inkluderer hele pakken,” slutter Stinne, der er utrolig glad for, at Cahba kan kalde sig månedens håndværker hos 3byggetilbud.dk i november.

En titel, som bestemt er velfortjent.

 

Sådan anmelder kunderne Cahba ApS

Kundetilfredsheden er bestemt af de karakterer, som bygherrer giver leverandøren efter opgaven er udført. kundetilfredshed
Svarprocenten illustrerer hvor hurtig firmaet er til at tage kontakt til bygherre, når de har indsendt en opgave til 3byggetilbud.dk svarprocent
Kommentarer er lukket.