Skrevet den 11. maj 2020 af Anton Egholm - 2 kommentarer
En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.
Hos BPS Ejendomsservice er alt naturligvis sprittet af fra top til tå – selv den humoristiske, men jordnære tilgang til alle projekter. Læs mere om det erfarne multifaglige firma fra Rødovres syn på branchen, og få indehaver Bo Pedersens guldkorn, om vejen til at få en tilfreds kundebase.
Der er ikke nogle opgaver, der er for store eller for små for BPS Totalservice – hverken håndværkerteknisk eller til at få en plads i indehaver Bo Pedersens kalender. God gammeldags orden i tingene, er nemlig firmaets nøgle til at skabe overblik i gamle aftaler såvel som hastesager – og ikke mindst vejen til en svarprocent på 100.
Hos BPS Totalservice menes der ikke, at man som håndværker, skal være fastlåst i et bestemt fag.
”Man skal ikke være så ærekær inden for kun ét fag, man skal kunne lidt af hvert.” Det er altså denne alsidighed, som indehaver Bo Pedersen mener, er et stort skridt på vejen til tilfredshed hos især de private kunder.
”Jeg har lige monteret to stikkontakter hos en kunde, hvor jeg egentligt kun var ude for at skifte et rør. Det fiksede jeg for ham med det samme, og han var enormt glad. Så jeg tror på det med, at man skal kunne lidt af hvert – især når det kommer til de private boligejere,” siger Bo Pedersen.
Dertil fortæller indehaveren, at alsidigheden og forståelsen for de forskellige fag, ikke er noget han er kommet sovende til, men tværtimod noget han har arbejdet sig hen imod gennem 26 år i håndværkerbranchen.
Denne alsidighed har ikke kun hjulpet Bo Pedersen og BPS Totalservice i de private projekter. Den har nemlig også givet virksomheden den tværfaglige viden, der skal til for at være frontløber i større entrepriseprojekter. Bo Pedersen fortæller, at de mange år i branchen har givet ham et bredt netværk:
”Vi giver priser på større tilbud, fordi vi samarbejder godt med nogle andre mestre – og så kan vi ligesom gå sammen og give nogle gode tilbud på større opgaver.”
Det perfekte supplement til det alsidige håndværk er ifølge Bo Pedersen den jordnærhed firmaet tropper op med:
Med den in mente lykønsker vi BPS Totalservice endnu engang med den flotte og velfortjente pris som månedens håndværker hos 3byggetilbud.dk.
Sådan anmelder kunderne BPS Totalservice |
|
![]() |
Kundetilfredsheden er bestemt af de karakterer, som bygherrer giver leverandøren efter opgaven er udført. |
![]() |
Svarprocenten illustrerer hvor hurtig firmaet er til at tage kontakt til bygherre, når de har indsendt en opgave til 3byggetilbud.dk |
Kommentarer
Vi har ført bedt om et tilbud på et nyt gulv, samt nogle gipsvægge i et mindre rum på ca 10 kvm.
Der kom to for at bese dette, men ingen vendte tilbage.
Derfor prøver jeg igen.
Mange hilsener Elizabeth
Hej Elizabeth
Jeg får straks vores serviceafdeling til at følge op på din gulvopgave. Tak fordi, at du skrev til os.
God dag.
/Nynne – 3byggetilbud.dk