Få 3 tilbud

Månedens håndværker: Vi har knækket koden til tilfredse kunder – hver gang!

juni 2020

Dkhegn

Faste priser, individuel vejledning og ingen ubehagelige overraskelser. Det er blot nogle af de nøgleord, der er i centrum, når månedens håndværker rykker ud til kunderne. Her kan du læse om Dkhegns vej til tilfredse kunder, og om deres tre gode tips inden du opsætter hegn.

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

For månedens håndværker er kundernes tilfredshed og kvalitet absolut førsteprioritet. Dkhegn har valgt udelukkende at fokusere på det, de er gode til – nemlig hegn. Den prioritering gør dem til specialister inden for deres felt.

”Vi har valgt udelukkende at fokusere på hegn – og primært raftehegn. Vi kommer først og fjerner det gamle hegn eller hækken og sætter derefter det nye hegn op. På den måde behøver kunderne ikke at kontakte flere leverandører. Hos os får de en samlet løsning efter deres behov,” siger Christian Svendsen. Christian Svendsen forklarer, at han selv er vicedirektør i firmaet, og at han til daglig arbejder tæt sammen med sin svigerfar, Armen Avakian, der er indehaver og administerende direktør i Dkhegn. Christian Svendsen fortsætter:

”Mange laver en tegning af, hvordan de vil have deres hegn. Derefter forsøger vi at lave det ud fra den så godt som muligt, men ofte ændrer de mening og vil have lavet det om. Og det er der plads til hos os. Vi kører nemlig i et tempo, hvor kunden får lov til at ombestemme sig. Vi er fleksible og langt fra firkantede. I stedet tager vi kunden i hånden og tager det step by step”.

En skarp og grundig proces er vejen frem

Månedens håndværker har efter mange års erfaring i branchen udviklet en strømlinet procedure, der altid resulterer i høj kvalitet og tilfredse kunder. Ifølge dem er deres fremgangsmåde grunden til den store succes, de oplever. Som en del af den proces er, at de altid sætter en fast pris fra start. Prisen tager højde for uforudsete omstændigheder ved opsætningen af hegnet allerede inden arbejdet går i gang.

Først og fremmest laver vi altid en fast pris fra start. Der er ingen ubehagelige overraskelser, tillæg eller gebyrer. Det kan vi gøre, fordi vi ved, hvor lang tid en opgave tager. Vi lægger altid et råderum ind i vores pris, hvis der skulle komme noget uforudset. Kunderne betaler altså kun mere, hvis de vil have mere hegn.

Christian Svendsen, Vicedirektør

”Kunderne skal først betale, når hegnet er færdigt, og de er tilfredse. Kunderne føler sig trygge hos os, fordi vi holder, hvad vi lover,” fortsætter Christian Svendsen.

Tre tips inden du opsætter hegn

Månedens håndværker nyder at dele ud af deres brede erfaring, og hurtigt får de rystet tre gode tips ud af ærmet til dig, der vil opsætte et hegn i baghaven:

  1. Først bør du bestille en landinspektør til afsætning af skelpæle. På den måde undgår du uenigheder med naboen, eller fremtidige naboer, når nye flytter ind.
  2. Dernæst skal du undersøge, hvilke typer hegn din boligforening og kommune tillader, at du bygger. Således undgår du at skulle fjerne hegnet i fremtiden, hvis hegnet ikke godkendes.
  3. Til sidst skal du finde en leverandør, der er specialist i hegn, og som har en masse erfaring og gode anmeldelser. På den måde undgår du at blive skuffet over et dårligt resultat.

Kend kundernes behov

Dkhegn kender deres kunder ud og ind. Det mener de er en vigtig del af processen, da det er gennem rådgivning og spørgsmål, at kunderne får afklaret deres behov.

Vi stiller altid kunderne alle de rigtige spørgsmål. På den måde kommer de typiske problematikker ikke i vejen for hegnet – det har vi nemlig afklaret med kunden inden vi starter,” fortæller Christian Svendsen.

Særligt adskiller Dkhegn sig ved altid at arbejde effektivt og proaktivt. De sørger nemlig for at sætte en rafte på der, hvor toppen af hegnet kommer til at være.

”På den måde kan kunden få en fornemmelse af hegnets højde inden vi går i gang. Vi spørger også kunden løbende, hvad de tænker om højden. Det gør, at vores kunder føler sig komfortable, da de får det præcis, som de gerne vil have det. Og hvis de ikke kan beslutte sig på dagen, så vender vi bare tilbage en anden dag,” siger Christian Svendsen og fortsætter:

”Vi ved dog også, at vi er specialister, så selvom kunden eksempelvis siger nej til at få stolpehætter, kan det være, at vi laver det sådan, at de altid kan tilføjes. Det gør vi, fordi vi ved ud fra erfaring, at de ombestemmer sig. Vi kender vores kunder og deres behov,” afslutter Christian Svendsen med stolthed i stemmen.

  • DKhegn er stor importør af rafter til raftehegn i Danmark.
  • Dkhegn opsætter mest raftehegn af alle typer af hegn.
  • Dkhegn har deres egen produktion af rafter.

Sådan vurderer kunderne Dkhegn A/S

96%

Kundetilfredshed

83%

Svarprocent