Få 3 tilbud

Elitekåringer 2020

Her er ‘Elitekåringerne 2020’ hos 3byggetilbud.dk. I år har vi kåret håndværkere i 14 forskellige kategorier blandt vores 1.500 samarbejdspartnere. Kåringerne sker på bagrund af den data og feedback, som bygherrerne indsender efter bygge- og renoveringsopgaver er afsluttet. Vi løfter sløret for vinderne her.


Elitekåringerne 2020 er nu klar. Igen i år har der været stor konkurrence om titlerne blandt vores 1.500 dygtige håndværkere og samarbejdspartnere landet over. Vi har set nærmere på firmaernes svarprocenter, kundetilfredshed, antallet af vundne opgaver og de mange positive anmeldelser, de har modtaget fra bygherrerne.

Vinderne er fundet og over de næste to uger vil vi offentliggøre, hvem der løber med elitetitlen i de 14 forskellige fagkategorier og ikke mindst, hvem der løber med den helt store pris, som elitehåndværkeren 2020.

Elitemaleren hos 3byggetilbud.dk

TB Malerne ApS

Hos TB Malerne ApS kommer ærlighed i første række. Det betyder, at en aftale er en aftale, og at dørklokken stemmer kl. 13.55, når aftalen lyder kl. 14.00.

Mit firma er min passion og jeg tror på, at med ærlighed kommer man længst. Det gør kunderne trygge at vide, at hvad vi aftaler er hvad de får. Det er måske også derfor, at jeg ofte får et venskabeligt forhold til mine kunder.

Finn Milo, indehaver

En åben tilgang til kundedialogen ses også i firmaets tilgang til tilbudsgivningen. Tilbuddet er nemlig altid med alt inkluderet i prisen og udspecificeret, så kunden nemt kan gennemskue prisen og undgår overraskende ekstraregninger. For hos TB Maleren ApS er den gode kundeoplevelse i den grad i højsædet fra start til slut.

“Finn Milo er åben og ligetil. Han er yderst dygtig til sit håndværk, men det gør ham ikke til en fagsnob – tværtimod. Finn Milo er god til at møde alle i øjenhøjde, hvilket gør ham populær hos kunderne og blandt sine medarbejdere, men det betyder også, at TB Malerne ApS er et firma, jeg værdsætter højt og er glad for at samarbejde med.” – Thomas Larsen, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Eliteelektrikeren hos 3byggetilbud.dk

Trebbien Electric ApS

Spørger man Trebbien Electric ApS, så afspejler elitetitlen sig i den ihærdighed, som alle firmaets dygtige medarbejdere yder, når de er ude på opgaven.

Vi er en fast kerne af kompetente medarbejdere, der altid arbejder med kvalitet for øje. Samtidig er vi alle gode til at kommunikere med kunden. Det betyder en hurtig første kontakt, løbende dialog og en efterfølgende kvalitetskontrol.

Mads Marcell Seeman, indehaver

En del af kvalitetskontrollen handler om, at Trebbien Electric ApS sender dokumentation til kunden på det el-arbejde, der er lavet. Fakturaen indeholder også billeder af det udførte arbejde, hvis det er muligt. På den måde kan kunden få indblik i, hvad der er udført og være tryg ved at have den rette dokumentation på hånden i fremtiden.

“Jeg har haft et samarbejde med Trebbien Electric ApS i 5 år nu, og jeg ser indehaveren Mads som en fast følgesvend. Vi har en enorm gensidig respekt for hinanden og kan samtidig være yderst professionelle sammen. Mads er en meget systematiseret mand. Det afspejles også i tallene. Selvom han får mange opgaver i ordrebogen formår han nemlig altid at følge op på den enkelte kunde og yde en personlig service, der gør, at man ikke bare føler sig som endnu en kunde i rækken.” – Tino Hansen, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Elitetømreren hos 3byggetilbud.dk

KP’s Tømrerfirma

Hos KP’s Tømrerfirma går kvalitetshåndværk og kundeservice hånd i hånd. Er kunden tilfreds med begge generer det nemlig flere glade kunder. I det daglige prioriterer firmaet derfor altid tiden til at afstemme kundens ønsker og behov, så løsningen kan tilpasses den enkelte og den gode dialog kan etableres fra starten.

Det handler om at behandle kunderne godt. De skal føle, at man er der for dem og tager deres tømrerprojekt seriøst, hvad enten det er stort eller småt.

Kristian Pilgaard, indehaver

Og indehaveren mener det, når han siger, at ligegyldig størrelsen på projektet, så tager KP’s Tømrerfirma professionel hånd om det hele.

“KP’s Tømrerfirma er faktisk min ældste kunde, da jeg startede samarbejdet op med dem i 2017 kort efter, at jeg selv blev ansat hos 3byggetilbud.dk. Og vores samarbejde er rigtig godt. Det ord, der beskriver firmaet bedst, er ordet “professionel”. De er nemlig meget professionelle hos KP’s Tømrerfirma.” – Mads K. Christoffersen, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Elitespecialisten hos 3byggetilbud.dk

Sky-Work A/S

Servicen og sikkerheden er i top, når Sky-Work A/S udfører håndværk i højden. For boligforeninger og erhverv rykker firmaet nemlig ud på opgaver, der normalt ville kræve stillads eller lift, og løser dem med reb og klatreteknik. Det betyder også et billigere tilbud og en yderst effektiv proces.

Vi består af håndværkere inden for flere brancher, der også er uddannet i klatreteknik. Vi er alle utroligt stolte af vores håndværk, hvilket også kan ses i de kvalitetsresultater vi leverer og i den tilgang, vi har til den gode kundeoplevelse. Vi brænder for vores arbejde og det skinner igennem.

Martin Frank Ganderup, medejer

Det er tydligt, at kunderne bifalder serviceniveauet hos DK Glas og Montage. De kommer nemlig igen, når nye projekter kalder eller anbefaler firmaet til andre.

“Hos DK Glas og Montage er de helt ind til benet nogle gode og rare mennesker. Det føles nærmest familiært, da der er så god en kemi med firmaet. Noget jeg også tænker, at kunderne kan mærke. De er også enormt punktlige hos DK Glas og Montage, og er dermed et firma du kan regne med.” – Jimmi Jensen, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Eliteglarmesteren hos 3byggetilbud.dk

DK Glas og Montage

Med over 25 års erfaring i glarmesterbranchen er DK Glas og Montage altid garant for godt håndværk. Qua firmaets mange år i branchen påtager indehaver Kim Hoy Vangsaae sig også gerne ekspertrollen, og deler gerne ud af sine gode råd, hvilket er til stor glæde for kunderne.

Vores firma gør meget ud af at levere god service over hele linjen. Det gælder fra den første dialog og tilbudsgivningen til den afsluttende opfølgning på projektet. Opfølgningen er nemlig også vigtigt.

Kim Hou Vangsaae, indehaver

Derfor hører du også hurtigt fra Sky-Work A/S, når du ønsker et tilbud. Firmaet tager nemlig den gode kundedialog meget seriøst, da filosofien lyder, at du ikke skal vente længe på at få renoveringsopgaven skal fixes.

“Hos Sky-Work A/S er deres ambitioner lige så høje, som de bygninger de kravler på. Deres energiske indstilling til byggeopgaven gør mig ikke i tvivl om, at de kan erobre verden med håndværk i højden. De er altid friske og så er de virkelig en fornøjelse at være konsulent for.” – Philip Andersen, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Elitemureren hos 3byggetilbud.dk

RASK & RUM

Hos RASK & RUM arbejder de efter mantraet om hurtig kontakt, når en kunde sender en murerforespørgsel deres vej. Faktisk er den hurtige reaktionstid og en god kommunikation noget, som kendetegner firmaets tilgang til arbejdet.

Vi arbejder altid med korte svartider i firmaet, så vi viser kunden, at vi er klar til at rykke hurtigt ud og tage arbejdet seriøst. Vi ringer og laver det, vi kalder en ‘tidsaftale’ for besigtigelse inden for de første 48 timer og helst de første 24 timer. Samtidig skal tilbuddet fra os være fremme inden for 3 dage. Det gør det nemt for kunden.

Ebbe Bernth, indehaver

“Indehaveren Ebbe fra RASK & RUM er en af de mest professionelle personer, jeg kender. Der er styr på hver enkel opgave og selv opfølgningen noterer han i sit gennemarbejde excelark. Ebbe er også en engageret mand, som står på mål for det arbejde, firmaet udfører. Jeg er stolt af at have ham som samarbejdspartner, da han er en god ambassadør for os.” – Ulrik Rueløkke, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Elitebrolæggeren hos 3byggetilbud.dk

Rosendal Brolægning ApS

Med mere end 24 års erfaring i branchen ved Rosendal Brolægning ApS, hvor væsentlig den gode kundeoplevelse er. Firmaet reagerer derfor hurtigt, når de modtager en brolæggeropgave og aftaler et tidspunkt, hvor de kan komme forbi og se projektet.

Når vi kommer forbi kan vi nemt afstemme forløbet og se hinanden i øjnene, hvilket er en god og tryg start på et godt projekt. Jeg tænker, at det netop er vores personlige serviceniveau og høje standarder, der giver os denne flotte titel – og det vil jeg gerne takke hele teamet i firmaet for at værne om.

Martin Rosendal, indehaver

Hos Rosendal Brolægning ApS værner de nemlig om den høje kvalitet, da detaljen i brolæggerarbejdet er yderst vigtig for holdbarheden i det danske vejr.

“Jeg er ikke i tvivl om, at Rosendal Brolægning ApS er et firma, som kunden husker. Indehaveren Martin Rosendal har nemlig en personlighed, man bemærker. Derfor er det også altid en fornøjelse at snakke med Martin, når jeg ringer ud med opgaver til ham. Han har humor, er lyttende og samtidig er han yderst passioneret omkring sit fag. Faktisk har han lært mig alt, hvad jeg ved om brolægningsbranchen i dag.” – Jonas M. Eliasson, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Eliteisolatøren hos 3byggetilbud.dk

A-Z Isolering & Totalentreprise ApS

A-Z Isolering & Totalentreprise ApS er et isoleringsfirma med service og faglig stolthed i højsædet.

De gamle dyder holder stadig. Det handler om at opføre sig ordentligt, komme til tiden, rydde op efter sig selv, kommunikere og sikre at kunden er glad og tilfreds. Det gør vi.

Michael Ludvig Kruse, indehaver

Samtidig er A-Z Isolering & Totalentreprise ApS specialister i branchen, og de vægter effektivt og miljøbevidst isoleringsarbejde højt. For når det kommer til isolering bør det både gøres med omtanke for kvalitet og miljø. Det er også vigtigt med ekspertviden, når isoleringsarbejdet kalder, da holdbare isoleringsresultater ikke blot er nogle man kan google sig til. Derfor står det erfarne firma også altid til rådighed med gode råd og vejledning, hvilket kunderne er glade for.

“A-Z Isolering & Totalentreprise ApS er et meget ærligt firma. Det betyder, at de altid vejleder kunden til den bedste løsning uanset hvad. I det hele taget sætter firmaet altid kunden i fokus for deres arbejde og det giver dem et hav af glade kunder på CV’et.” – Rikke O. Aarup, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Elitegulvfirmaet hos 3byggetilbud.dk

Halling Gulvservice

Når Halling Gulvservice er på en opgave er det en selvfølge, at indehaveren Brian Von Halling tager en dialog med kunden før tilbuddet gives. Det er nemlig vigtigt, at den gulvløsning han kommer med sidder lige i skabet i forhold til, hvad bygherren går og drømmer om.

Jeg giver tilbud på arbejdet efter jeg har snakket med den enkelte kunde om, hvad der er af ønsker, forestillinger og forventninger. Det er deres gulve i deres hjem, hvilket gør det til min opgave at finde frem til, hvilket udseende, nuancer og farver, de drømmer om. Hefter kan jeg bidrage med min ekspertise, men det er vigtigt også at høre om deres ønsker. At inddrage bygherren i beslutningsprocessen giver glade og tilfredse kunder.

Brian von Halling, indehaver

Læg dertil, at Brian Von Halling er en mand af sine ord. Du kan derfor regne med, at han altid tager opgaven seriøst, arbejder effektivt og møder veloplagt og høflig ind på projektet – naturligvis til den aftalte tid.

“Brian er meget ærekær omkring sit firma Halling Gulvservice, og det ses tydeligt i den service og det håndværk han leverer. Han vil aldrig takke ja til en gulvopgave, hvis ikke han ved, at han kan stå 110 procent på mål for det endelige resultat, og det har jeg stor respekt for. Brian får også lynhurtigt sin kalender fyldt op med arbejde, da han er så venlig og dygtig, at kunderne vender retur og anbefaler ham.” – Tino Hansen, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Den Grønne Eliteprofil hos 3byggetilbud.dk

NJ El-Service

Det er første gang her i 2020, at vi hos 3byggetilbud.dk kårer et firma med titlen ’Den grønne eliteprofil’. Vinderen er meget velfortjent NJ El-service, der opsætter varmepumper og samtidig mener, at grøn energi er vejen frem. Firmaet går meget op i at kvaliteten er høj hver eneste gang, de har opsat en varmepumpe hos en bygherre:

Det er vores ambition altid at udføre et ordentligt stykke arbejde. Vi går ikke efter at være de billigste, men at være de bedste. Vi skal altid kunne komme tilbage til den kunde vi har lavet arbejdet for og være tilfredse med arbejdet.

Niels Jørgensen, indehaver

Læg dertil, at Brian Von Halling er en mand af sine ord. Du kan derfor regne med, at han altid tager opgaven seriøst, arbejder effektivt og møder veloplagt og høflig ind på projektet – naturligvis til den aftalte tid.

“Niels fra NJ El-service er fagmand med stort F, og det kan mærkes. Han er nemlig ikke bleg for at dele ud af sin viden og rådgive de kunder, jeg sender hans vej. Samtidig er han et utroligt ordentligt menneske, som selv i travle tider bevarer roen. Jeg kommer faktisk helt ned i gear, når jeg ringer til NJ El-service – og det er en god ting.” – Thomas Larsen, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Elite-VVS’eren hos 3byggetilbud.dk

Taulborg VVS ApS

Hos Taulborg VVS ApS er alle henvendelser velkomne og de bliver alle behandlet med samme omhyggelighed og høje serviceniveau. Det er nemlig en vigtig grundsten i firmaet, at alle henvendelser skal behandles på nøjagtig samme måde:

Vi hjælper alle. Det er ligegyldigt om det er en pelator, der er bøvl med, en havestol, der skal svejes eller en opgave i en fabrikshal på 5.000 kvadratmeter. Alle skal hjælpes lige godt alle sammen.

Karsten Jensen, direktør i firmaet

Taulborg VVS er ikke bare fleksible og gode til at tage en bred vifte af opgaver ind, de er også gode til at overholde aftaler og de er servicemindede, hvilket også skinner igennem på de mange flotte tilbagemeldinger vi har fået på firmaet hos 3byggetilbud.dk.

“Man mærker hurtigt, at Karsten er en empatisk mand. Lynhurtigt gennemtrænger fagligheden og man bliver helt rolig ved at overlade sit projekt i Taulborgs hænder. Jeg tror, at en del af succesen kommer fra hans tilgang til mennesker, og den ro han har med sig. For Karsten findes der ikke problemer men blot udfordringer, som skal håndteres et skridt af gangen.” – Tino Hansen, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Elitetotalentreprenøren hos 3byggetilbud.dk

C.C. Entreprise ApS

C. C. Entreprise ApS, som er vinder af Elitetotalentreprenøren, har næsten dagligt kontakt til 3byggetilbud.dk enten via deres faste konsulent Philip eller serviceafdelingen. Og det har skabt et helt unikt samarbejde og venskab:

Om man kan være venner med sin konsulent? Ja, det kan man godt. Dog uden at det går ud over det professionelle element som skal være til stede, når vi tager os af det som vi til daglig kalder for ”vores fælles kunder.

Alexander Camre, entrepriseleder

Det faktum, at bygherrerne betegnes som fælles kunder betyder, at bygherrerne bliver kontaktet så snart C.C. Entreprise har modtaget opgaven ligesom, at firmaet bestræber sig på hurtigt at udarbejde et skriftligt tilbud. ”I sidste ende afspejler det begge virksomheders kunnen,” fortæller Alexander Camre.

Firmaet leverer samtidig kvalitetsarbejde og så er de ikke blege for at ønske bygherre god sommer, selvom de ikke vinder ordren. For ifølge Alexander Camre sker den slags også en gang imellem, selvom man tilhører eliten.

“C. C. Entreprise ApS er et firma, der er exceptionelt gode til at holde mange bolde i luften. Og det skal man kunne for at være en succesfuld totalentreprenør. Det er altid behageligt at ringe ud med opgaver til dem. De har en ro og professionalisme, der tydeligt skinner igennem over telefonen. Læg dertil at de altid er klar på at hjælpe kunden og rådgive, hvis man er i tvivl.” – Philip Andersen, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Eliteanlægsgartneren hos 3byggetilbud.dk

Wicksit I/S

Eliteanlægsgartneren Wicksit I/S bliver de ofte rost for, at det skinner igennem, at de er glade for og stolte af deres arbejde. Det skaber en egenskab, der skaber positivitet og rigtig mange glade kunder. De glade kunder er også ekstra mange, fordi de hos Wicksit går meget op i at tale og forventningsafstemme med hver enkelt kunde:

Det er vigtigt for os at have god kontakt med alle vores kunder. Vi går op i at snakke med kunderne i stedet for bare at komme og kigge ned i jorden. Vi prioriterer dialogen, så vi ved hvad kunden ønsker og mener om det arbejde, vi udfører for dem. Det gør ikke noget at vi bruger et ekstra kvarter på dialog, hvis det betyder at alt bliver afstemt.

Patrick Sid, partner

“Wicksit I/S er en fornøjelse at samarbejde med. Indehaverne Lasse og Patrick er altid glade og friske at tale med og samtidig er de yderst professionelle, når de rykker ud til bygherren, der skal have fældet et træ eller fixet haven.” – Mads K. Christoffersen, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.


Elitehåndværkeren og Eliteentreprenøren

Fjordland Kloak & Anlæg ApS

Hos Fjordland Kloak & Anlæg ApS er de meget bevidste om, at håndværkerfaget ikke kun er et håndværkerfag, men også er et servicefag. Derfor er de gode til at sætte sig i kundens sted og udfører altid løsninger, som de selv også ville være tilfredse med samtidig med, at de vægter rådgivning højt:

Jeg giver mig tid. Kunden får altid at vide, at de bare kan ringe også inden de har valgt en udbyder. Jeg er nemlig ikke bleg for at gå langt for at sørge for, at kunden får en god oplevelse. Bygherre har brug for råd, vejledning og sparring. De har bare brug for at føle, at der er nogle ligesom dem selv, der udfører arbejdet.

Michael, indehaver

Fjordland Kloak og Anlæg, der både har vundet prisen for eliteentreprenøren og den helt store pris som elitehåndværker 2020, er autoriserede kloakmestre, der udfører alle former for kloak og anlægsarbejder. Når de udfører opgaverne er deres mange tilfredse kunder særligt glade for, at de hos Fjordland Kloak og Anlæg har masser af humor og gå-på-mod.

“Altså Michael fra Fjordland Kloak & Anlæg ApS har udtalt, at der kun er én rigtig plads og det er 1. pladsen. Det siger faktisk meget om ham. Han vil nemlig altid yde sit bedste både i håndværket og overfor kunden. Samtidig er han den samarbejdspartner jeg har, som jeg i gennemsnit taler mest med, fordi han vil fordybe sig i opgaven, men også vil høre til, hvordan det går.” – Rasmus Molbech-Kuskner, personlig konsulent hos 3byggetilbud.dk.