Sørensen Elteknik: Det forpligter at være fagmanden

Skrevet den 6. september 2018 af - Ingen kommentarer endnu

Månedens leverandør

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens leverandør. Månedens leverandør udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

For Michael Sørensen handler det om at være tro mod sit håndværk – altid. At være fagmand forpligter, og derfor går han aldrig på kompromis med hverken kvalitet eller kundeservice. Hans firma hedder Sørensen Elteknik og er blevet kåret som månedens leverandør hos 3byggetilbud.dk i september. Mød firmaet her.

Da Michael Sørensen blev udlært elektriker tilbage i midten af 90’erne var det uden tanke på et liv som selvstændig. Men som årene gik voksede et ønske om selv at kunne sætte barren for, hvilken kvalitet og service bygherrerne skulle tilbydes. Og barren blev fra starten sat højt.

”Da jeg blev selvstændig var det med et ønske om, at jeg selv kunne sætte dagsordenen i et firma, hvor kvalitet og kundeservice skulle være i højsædet. Som selvstændig kan jeg selv styre standarden for det arbejde jeg leverer, og den skal være i top,” fortæller Michael Sørensen, som stiftede Sørensen Elteknik i 2003, der servicerer hele det danske land.

Det forpligter at være fagmanden

Sørensen Elteknik arbejder efter sloganet: ”Det er de små detaljer, der gør alverden til forskel”. Er detaljerne på plads, øges holdbarheden og kvaliteten af arbejdet. En kvalitet Sørensen Elteknik værner om.

Hvis man som håndværker vil lave et dårligt stykke arbejde, vil ingen vide det. Som håndværker yder man nemlig en service for andre mennesker, der ikke selv har fagligheden til opgaven. Derfor er det ekstra vigtigt, at man er tro mod sit håndværk og den kvalitet man leverer,Michael Sørensen.

Med oprigtighed i stemmen understreger han, at det altså forpligter at være fagmand.
En del af fagligheden er også at turde melde ud, hvis man har taget fejl, mener indehaveren:

”Du skal kunne erkende overfor bygherren, hvis du har grebet opgaven forkert an, og en anden løsning ville være bedre. Eller hvis der pludseligt opstår noget uforudset, som du ikke havde regnet med. Involverer du bygherren og snakker åbent om det, så er der ingen problemer ved det.”

Det skaber tillid at involvere bygherren

Som en erfaren herre i branchen har Michael Sørensen lært, at tillid skabes gennem åben dialog med bygherrerne.

”Jeg kan ikke forvente, at mine kunder kan snakke fagsprog, eller har den indsigt det kræver. Derfor er det vigtigt at involvere dem, så de ved, hvad der skal foregå. De her små detaljer, som at tage hurtig kontakt, kommunikere gennem hele forløbet og følge op skaber et troværdigt forhold imellem os,” lyder det fra indehaveren, som også selv motiveres af den tætte dialog med bygherrerne:

Det er hele processen fra at skabe en kontakt og planlægge et forløb til at give et sidste håndtryk og takke for denne gang, der gør arbejdet spændende. Når man har været i faget i mange år, så er det nye og spændende det netværk og de mennesker, man møder. Den her 360 graders kundekontakt.Michael Sørensen.

De tilfredse bygherre er enige

Og glæden for kundekontakten er gengældt hos bygherrerne. En anmeldelse fra en tilfreds kunde lyder: ”Super kundeservice – han kan anbefales”. En anden skriver ”Godt og ordenligt arbejde”.

Flere gode anmeldelser og et seriøst håndværk er netop nogle af de ting, der gør, at Sørensen Elteknik kan nyde den flotte titel som månedens leverandør for september. Stort tillykke med titlen herfra!

 

Sådan anmelder kunderne Sørensen Elteknik

Kundetilfredsheden er bestemt af de karakterer, som bygherrer giver leverandøren efter opgaven er udført. kundetilfredshed
Svarprocenten illustrerer hvor hurtig firmaet er til at tage kontakt til bygherre, når de har indsendt en opgave til 3byggetilbud.dk svarprocent
Kommentarer er lukket.