Få 3 tilbud

Holm's Have Og Anlæg: Når jeg besigtiger opgaven, forstår jeg bygherrens behov bedre

august 2018

Holm's Have Og Anlæg

Over telefonen kan man nemt tale forbi hinanden. Derfor tager indehaveren af Holm’s Have Og Anlæg, Kasper Klaus Stolshøj-Holm, altid ud og besigtiger opgaven hos bygherren. På den måde sikrer han, at han finder den bedste løsning til haven, som indfrier bygherrens ønsker og samtidig er kvalitetssikret. Det store kundefokus har givet det ambitiøse anlægsfirma titlen som månedens leverandør i august.

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

Sommeren er varm som aldrig før, og det betyder en masse aktivitet i de danske haver. En travlhed som særligt kan mærkes i anlægsbranchen, hvor arbejdsdagene ikke går stille for sig. Men selvom der er travlt, så skal der stadig være tid til den gode service. Sådan prioriterer månedens leverandør Holm’s Have Og Anlæg, der aldrig går på kompromis med den gode kundeoplevelse. Mød indehaveren af firmaet Kasper Klaus Stolshøj-Holm, og få hans råd til den gode håndværkerkontakt.

Besigtigelse giver det bedste resultat

Når det kommer til kundekontakt, har Kasper Klaus Stolshøj-Holm en klar ideologi: Han tror på, at man skal møde bygherrerne i øjenhøjde og besigtige opgaven for at kunne præsentere den bedste løsning. To haver er nemlig aldrig ens. Samtidig betyder en besigtigelse, at bygherren får rum til at stille de spørgsmål, som kun en fagmand kan svare på.

“Man kan hurtigt få snakket forbi hinanden over telefonen, så det handler om at komme ud til kunden, se opgaven med egne øjne og aftale det nærmere forløb derfra. Jeg prioriterer derfor altid tiden til at besigtige opgaven. Så ved kunden også, at man er seriøs,” siger Kasper Klaus-Stolshøj.

Kasper Klaus Stolshøj-Holm har siden teenageårene vidst, at han ville være anlægsgartner. Det var derfor med stor passion for faget, at han blev selvstændig i 2017. I sit firma Holm’s Have Og Anlæg nyder han i dag de travle arbejdsdage, hvor han ene mand indfrier havedrømme for både private, erhverv og boligforeninger.

Kasper Klaus Stolshøj-Holm har siden teenageårene vidst, at han ville være anlægsgartner. Det var derfor med stor passion for faget, at han blev selvstændig i 2017. I sit firma Holm’s Have Og Anlæg nyder han i dag de travle arbejdsdage, hvor han ene mand indfrier havedrømme for både private, erhverv og boligforeninger.

”Jeg har altid vidst, at jeg ville arbejde med anlæg og have. Min hverdag er travl. Der er rigeligt at lave. Så længe jeg kan komme rundt og møde en masse kunder og få opgaverne godt i hus, så er det ikke spor kedeligt at være ene mand i firmaet,” fortæller den dygtige anlægsgartner, som arbejder efter mottoet, at ingen skal snydes for den have, de går og drømmer om.

Anlægsarbejde skal også kvalitetsikres

Sommeren kommer. Du ønsker dig en terrasse at nyde din kop kaffe på. Du kontakter en anlægsgartner og kræver, at den står færdig inden 14 dage. Sådan er der mange bygherrer som tilgår anlægsopgaverne, erfarer Holm’s Have Og Anlæg, og det er ikke optimalt. Det handler nemlig først og fremmest om at have tiden til at lave et ordentligt stykke arbejde og leverer en løsning, der er holdbar mange år ud i fremtiden. Derfor er rådet fra fagmanden også klart:

Mit bedste råd er, at bygherrerne skal væbne sig med tålmodighed. Man kan ikke nå ud og kigge på en større anlægsopgave, give et godt tilbud og udføre den i høj kvalitet, hvis man kun har 2-3 ugers deadline. Tag dialogen med fagmanden og aftal forløbet, så kvaliteten også sikres.

Kasper Klaus Stolshøj-Holm, Indehaver

Det betyder ikke, at bygherrerne skal vente i uvished på kontakt, men blot, at opgaven ikke nødvendigvis bliver optimal af en presset deadline. Kasper Klaus Stolshøj-Holm tager nemlig selv hurtig kontakt til bygherrerne, så bygherren ved, at firmaet er på sagen og opgaven er noteret i kalenderen. Og den hurtige kontakt betyder ifølge indehaveren flere vundne opgaver.

”Jeg har en klar fornemmelse af, at dem der tager hurtig kontakt til bygherren også er dem, der vinder opgaven. Det gælder både telefonisk, men også at tage sig tiden til at komme ud og besigtige opgaven”.

Det siger de glade bygherrer

Det store fokus på at afstemme forventninger og møde bygherren i øjenhøjde er nogle af de prioriteringer, som har givet Holm’s Have Og Anlæg den flotte titel som månedens leverandør i august. En glad bygherre skriver:

”Hej. Min terrasse er nu færdig. Fuld tilfredshed, det tog 3 dage. 57 m2 nyder den hver dag. Kan godt anbefale Kasper,” og en anden skriver:

”Jeg er ovenud tilfreds med det arbejde, der er lavet. Jeg kan varmt anbefale Holm’s Have og Anlæg. Kom som aftalt og arbejdede effektivt, koncentreret og med fokus på detaljerne. Virker meget professionel”.

Gode anmeldelser som Kasper Klaus Stolshøj-Holm stolt kan tage med sig, som feedback på hans gode arbejde.

Sådan anmelder kunderne Holm’s Have Og Anlæg

96%

Kundetilfredshed

68%

Svarprocent