Hedensted VVS Service A/S: Undgå disse to faldgruber, når du renoverer

Hedensted VVS Service A/S: Undgå disse to faldgruber, når du renoverer

Skrevet den 6. marts 2019 af - Ingen kommentarer endnu

Månedens håndværker

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

Hos Hedensted VVS Service A/S er den gode kundedialog i højsædet hver eneste gang det erfarne firma rykker ud på en VVS-opgave. Det betyder en hurtig kundekontakt, grundig tilbudsgivning og effektive løsninger. Titlen som månedens håndværker i marts er derfor særdeles velfortjent. Her deler indehaveren sine to bedste råd til, hvad du som bygherre skal undgå, når du igangsætter en renovering.

Den flotte titel som månedens håndværker i marts går til det hårdtarbejdende og servicemindede VVS-firma Hedensted VVS Service A/S. Firmaets kundefilosofi taler for sig selv, og med fokus på den gode kundeoplevelse fra start til slut, kan det erfarne VVS-firma skrive et hav af glade kunder på CV’et. Spørger man Michael Thomsen, der sammen med Jens Palmelund ejer det populære VVS-firma, handler det om at tage opgaven seriøst lige fra begyndelsen, hvad end der er tale om en mindre VVS-udskiftning eller en større badeværelsesrenovering.

“Hos Hedensted VVS Service A/S sætter vi vores service højt. Det gør vi blandt andet ved, at vi følger op på opgaverne med det samme, hvilket kunderne bliver meget positivt overraskede over,” fortæller Michael Thomsen og fortsætter:

“Faktisk kan vi mærke, at mange af de opgaver vi vinder, får vi i ordrebogen fordi, at vi er de første, der ringer og dermed de første, der viser en oprigtig interesse i arbejdet.”

To gode råd til dig som bygherre

De dygtige medarbejdere hos Hedensted VVS Service A/S har i alt mere end 30 års erfaring med diverse VVS-installationer. Det betyder, at firmaet har udført arbejde for samt rådgivet mange bygherrer i årenes løb. Og særligt to ting oplever Michael Thomsen, at bygherrerne kan glemme, når de står over for et renoveringsprojekt. Han uddyber her:

1 – En ukonkret projektbeskrivelse kan koste dyrt

“Det vigtigste er, at man som bygherre er ordentligt forberedt inden man søger tilbud hos håndværkeren. Vi har oplevet ved flere køkken- og badeværelsesrenoveringer, at bygherren ikke har gjort sig vigtige og grundlæggende overvejelser om det slutresultat, de ønsker. Her er det meget svært at rådgive dem,” siger Michael Thomsen og forklarer:

“Jeg forventer langt fra, at man som privatperson laver en hel projektbeskrivelse, men problemet er, at der er nogle, som slet ikke har overvejet om de vil have fliser på gulvet, om det skal være store eller små fliser og om de ønsker gulvvarme. Disse beslutninger er vigtige, da et projekt sjældent bliver billigere, hvis håndværkeren skal tilføje en masse ekstraarbejde til sidst.”

2 – Flere overser tilskudsmulighederne

“Mange er ikke klar over de tilskudsmuligheder, der findes i dag. Her tænker jeg både på det grønne håndværkerfradrag, men også på tilskud til varmepumper,” fortæller indehaveren, som selv er uddannet energiteknikker og dermed specialist i at installere diverse varmeløsninger. Han anbefaler derfor, at man som bygherre undersøger tilskudsmulighederne før man påbegynder en bygge- eller renoveringsopgave, da nogle tilskud, som energitilskuddet skal ansøges inden arbejdet påbegyndes.

Kundemålingerne taler for sig selv

To gode råd rigere hylder vi Hedensted VVS Service A/S for deres brugbare viden og erfaringer i branchen. Nedenfor ser du firmaets kundemålinger, der taler for sig selv og underbygger, at firmaet bestemt fortjener titlen som månedens håndværker i marts hos 3byggetilbud.dk.

Sådan anmelder kunderne Hedensted VVS Service A/S

Kundetilfredsheden er bestemt af de karakterer, som bygherrer giver leverandøren efter opgaven er udført. kundetilfredshed
Svarprocenten illustrerer hvor hurtig firmaet er til at tage kontakt til bygherre, når de har indsendt en opgave til 3byggetilbud.dk svarprocent
Kommentarer er lukket.