
DBS LYS A/S
DBS LYS A/S varetager opgaver i el-branchen. Vi udfører projekter til privatpersoner inden for enhver form for el-arbejde. Ring i dag for et uforpligtende tilbud.
Overskuelig hjemmeside, nem at bestille fra. Og varerne kom hurtigt! Alt i alt en god oplevelse! :)— Simon Lundberg-Jensen
God service— Address
Kun Ros her fra 👍— Dennis Andersen
Varen kom til tiden, inden for 2 hverdage. Grunden til, at det ikke er 5 stjerner er, at det var vanskeligt at bestille pakken til en pakkeshop. Det lykkedes i 2.omgang, da jeg havde mulighed for at ændre leveringsadressen.— Søren Vogth Hansen
hurtig levering jess— finn holst
Leveret samlet som aftalt før tiden og godt pakket ind :-)— TEXTILIA
God, venlig og kompetent betjening. Kan ikke gøres bedre. Helt i top— Bruno Wigandt
Havde bestilt Led-lysrør. Disse leveres med tænder monteret i enden af røret. Modtager pakken med rør - pakken er intakt og ubeskadiget. Ved udpak konstaterer jeg at 6 ud af 8 tændere er mast/ødelagt - nogle af rørene har fået bøjet kontaktpunkterne. Kontakter DBS da dette så betyder at jeg er nødt til at leje lift til udskiftning, yderligere en dag da over 75% af fremsendte ordre er defekt. Jeg efterspørger økonomisk kompensation, men får fremsendt handelsbetingelser og oplyst at de kun vil erstatte defekte varer med nye. Dette er dog irrelevant da liften til brug for udskiftning koster at have stående og jeg derfor er nødt til at købe nyt lokalt med det samme for at komme videre og undgå yderligere lejeomkostninger - med andre ord var DBS på ingen måde interesseret i at stå på mål for en leverance hvor 75% af varerne var beskadiget- formentlig fra deres leverandør, da pakken var ubeskadiget. Oplevelsen er naturligvis taget til efterretning og vil derfor fraråde alt og alle at handle hos DBS.— Lars Folke Andersen
De har et stort udvalg, og meget hurtig levering. Meget tilfreds— Flemming Carlsen
God service og vejledning super venlige— Bent
De har styr på det— Annemette Hansen
Svarer ikke på henvendelser og får ikke det tilbud som indtil videre har taget 1,5 måned om at udarbejde med udskiftning af el i dele af mit hus. Der bliver hverken svaret på mail eller opkald hos den tekniske konsulent Martin, selvom han lovede sidst at jeg vil få tilbuddet senest onsdag d. 06/03.— Michael Nielsen
Måske er de gode til deres job, men de ryder ikke op efter dem selv, efterlader svineri på trapper, vores dørmåtter- grus, rester af kabler... føj— efkas .verden
Super service og ekstrem hurtig forsendelse som altid :-)— Stig Pedersen
Inden mit lange skriv, vil jeg lige pointere at der er en ansat hos DBS Lys A/S - der trod salt har taget mine bekymringer lidt alvorligt - og har sørget for at sende den nødvendige dokumentation til radius - desværre på bagkant, men tak Martin du har reddet lidt af Jeres ære. -------- Og her kommer historien så kort -------- Gennem en hovedentreprenør havde jeg den manglende fornøjelse af at stifte bekendtskab med DBS lys A/S's el-afdeling. Et dygtigt tømrer-firma anbefalede DBS lys i forbindelse med at vi fik renoveret tag, til at stå for at montere sol-celler - og tro mig prisen var ikke speciel konkurrencedygtig - men jeg regnede med at jeg så til gengæld fik nogle der kunne deres kram. Da tagrenovationen var afsluttet, skulle DBS efter aftale begynde at montere solceller, og nedenstående er mine erfaringer. 1. Da de ankommer første dag, er der mange årsager til at de ikke kan gå i gang bla. stilladset er slet ikke i orden, til trods for at de selv har sagt ja til opgaven ud fra de forudsætninger - men de får da lige hængt en inverter på væggen. 2. Dag to går de i gang med at montere skinner på taget (og tro mig der bliver hevet mange tegl af) - da dagen er omme har de monteret tre skinner - og jeg rejser min første bekymring for hovedentrepenøren ... som fortæller mig at de er dygtige, men skal bare lige igang. 3. Dag er dagen hvor de får monteret yderlige 3 skinner på taget, der er desværre bare det problem at de har brugt min tagrende som stigetrin + ødelagt en del tegl, så derfor udtrykker jeg igen min bekymring for hovedentreprenør - som beder dem om at rette op på deres fejl, hvilket de da også til dels klarer på dag 4. Herefter bliver jeg lovet at DBS finder et firma der kan deres kram - de kan så desværre komme 1 1/2 uge senere ... Jeg er ikke tilfreds, men trodsalt får jeg nu professionelle på. 1 1/2 uge efter kommer de "professionelle" og besigtiger det indtil nu udførte arbejde - og de har da også en del kommentarer, hvilket går på at det kunne da godt have været gjort bedre - men desværre har de heller ikke tid til at lige at færdiggøre opgaven Den information bliver selvfølgelig videregivet til tømren der har lavet vores tag, og han ser selvfølgelig ikke anden udvej end at selv komme og montere solcellerne på taget sammen med en svend, hvilket de klarer på omtrent en dag ... nu er det bare DBS ansvar at sætte solceller, inverter og batteri sammen (hvilket jeg trods alt tænker at de kan, da elektrikere bør kunne noget med nogle ledninger) Igen tager jeg desværre fejl, og til trods for at de lover at være færdige inden for et par dage - så er de stadig på matriklen da jeg kommer hjem efter 10 dages ferie ... Og ja de får da tændt for inverteren, udfordringen er så bare at den skriver "phase order fault", og den fejl er åbenbart russisk for DBS's elektrikere - for de beklager og siger at inverteren må være død, og jeg skal kontakte leverandøren af denne - og så siger de ellers farvel og tak... Samme aften må jeg bide i det sure æble og ringe til den lokale elektriker - der vender et par faser, og vupti det spiller. Ovenstående er bare et lille udsnit af de gange hvor DBS er kommet til kort så min konklusion og spørgsmål er følgende. 1. Hvorfor giver man et tilbud på en opgave man overhovedet ikke har hverken forudsætninger eller ekspertise til at løse ? 2. Hvorfor bliver man ved med at stikke kunden blår i øjnene, og fortælle at man ved hvad det drejer sig om, når det er lige før kunden ved mere ? 3. Hvorfor går man fra en opgave hvor intet virker, og samtidig giver udstyret skylden, når det trods alt fortæller hvad der er galt ? 4. Hvorfor sørger man IKKE for at melde anlægget til radius inden opsætning, således at kunden har de nødvendige tilladelser til at producere sin egen strøm ? 5. Hvorfor bliver jeg faktureret for dimser ud over tilbuddet - som jeg ikke engang er blevet informeret om Der mangler 5. Hvorfor magter I overhovedet ikke at svare på den lange tidslinie jeg har fremsendt på mail, og trods alt erkende Jeres fejl ? 6. Hvorfor skriver i til stadighed på Jeres hjemmeside at i er eksperter i solceller - når i bestemt ikke er det ? Tll alle andre der orker at læse mit lange skriv, DBS Lys kan måske skifte en spot eller kontakt, men at bruge dem til montering solceller er simpelthen et NO GO.— Nick Thvilum
overskuelig og let hjemmeside, hurtig forsendelse— Jens Kjeldsen
Hurtig og korrekt levering— Santander Consumer Bank
Fin service og hurtig levering— Ældrecentret Broparken - Rødovre Kommune
Hurtig levering— Address
Fragt firmaet leverer ikke— Ole Jensen
Lang leverings tid— Slots- og Kulturstyrelsen
Det var nemt at bruge hjemmesiden— Det Kongelige Bibliotek
Jeg er fint tilfreds med både telefonen og handlen.— Dan Pedersen
Professionel behandling og levering til tiden— Pedellen
????????????— Plejehjemmet Vejlbygade
Der er noget af det bestilte der var i restordre og endnu ikke dukket op og vi ved faktisk ikke hvornår det forventes at vi modtager dette. ved modtagelse af materiale kunne det godt være tydeligt at xx lyskilde er i restordre og forventet leverings dato, det vil være en god ting at blive "oplyst om"— kunde
Der er stort set altid noget i restordrer, når jeg bestiller.— Jesper Egesborg
Altid god service, både ordrekontor samt lager ( "lillebror") og den anden lagermand. Har handlet med dem i 45 år også da det var SM Lampen. Bla, under god ledelse af Dan Bæhring. Mvh. Dan Kromann Larsen.— Dan Larsen
Et serviceniveau helt udover det sædvanlige !! De to medarbejdere på lageret gjorde i to omgange, alt de kunne + mere til, for at finde erstatningspærer i stedet for de gamle glødetrådspærer— Thomas Skjold
de er et par dage om at sende vare, men ellers fint nok— Anders Peter Hansen
Nem at bestille hurtig levering— Varde Gymnasium S/I
De rigtige varer, hurtigt leveret. God service.— C.A. Larsen A/S Århus
Hurtig levering— Lars Christensen
Hurtig levering— Address
God og billig hurtig levering intet at brokke sig over herfra— Annemette Hansen
Reklamationer på varer der ikke virker hånteres og ekspederes MEGET langsomt....— Michael Hansen Jan
Super god service - også selvom noget evt. skal retur fordi man har bestilt noget der ikke fungerer, som jeg selv troede det ville. Hilsen Tanja Larsen— Tanja Larsen
Hurtig levering— Address
Simpelthen bare så søde og imødekommende - lagermand såvel som kontorpige! Service er i topklasse, selvom jeg bare skulle have noget småt. Kan kun anbefales. Glæder mig til at handle hos dem igen.— Azita Andersen
Varene lever op til forventningen og de leveres som aftalt— Autocentralen Haderslev
God service.— Address
Yderst professionelt firma med højt serviceniveau og kunden i centrum— Nicky Bornkessel
perfekt og kompetent service— Sander Holm
Super imødekommende og super god service.— Martin Hansen
54342601
f.felskov@dbslys.dk
Ejby Industrivej 68
Glostrup 2600
