Årets håndværkere 2018 hos 3byggetilbud.dk

3byggetilbud.dk har kåret ni forskellige håndværkere i ti kategorier. Firmaerne er kåret ud fra den data og feedback, som bygherrer indsender efter bygge- og renoveringsopgaver er afsluttet. Her er årets håndværkere hos 3byggetilbud.dk for 2018.


Vi har set nærmere på vores data for 2017 og kåret håndværkere i 10 forskellige fagkategorier. De 10 vindere er kåret ud fra den data vi får ind fra bygherrerne, som indsender opgaver. Vi har set nærmere på svarprocenter, kundetilfredshed, antallet af vundne opgaver og de mange positive anmeldelser vi har fået fra bygherrerne. Der har været stor konkurrence om titlerne, men det er nu lykkedes os at finde de 10 vindere.

Årets Leverandør og Årets Elektriker hos 3byggetilbud.dk

Trebbien Electric ApS

En hurtig kontakt til bygherrerne er nøgleordet hos Trebbien Electric ApS, som stiller høje krav til både kundedialog og det udførte arbejde. For at sikre, at alle opgaver løses til punkt og prikke dokumenterer og gennemgår det erfarne elektrikerfirma alle opgaver systematisk inden aflevering. Denne omhyggelighed giver positive tilbagemeldinger og glade bygherrer. Og hos Trebbien Electric ApS ved man, at glade kunder vender tilbage. Nu kan firmaet så også tilføje den flotte titel som ’Årets Håndværker 2018’ og ’Årets Elektriker 2018’ til CV’et.
Trebbien Electric ApsTrebbien Electric Aps

“Skal man vinde opgaverne kræver det, at man gør en indsats” – Indehaver og daglig leder Mads Seemann

 

Årets Tømrer hos 3byggetilbud.dk

NIMO BYG ApS

Da Nicolai Lindgaard Møller i 2014 stablede NIMO Byg ApS på benene, var planen, at virksomheden skulle være en enkeltmandsvirksomhed. Nicolai lod det gode håndværk tale for sig selv, og efterhånden havde rygterne om det grundige arbejde og de flotte resultater spredt sig så hurtigt, at en hjælpende hånd var nødvendig. NIMO BYG ApS Kort efter blev medarbejderstaben således fordoblet, da Nicolai ansatte sin tidligere kollega Jette Steenskov. Samarbejdet mellem Nicolai og Jette har sidenhen resulteret i endnu flere kunder, som alle bliver mødt med et stort smil.

“Det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi glæder os hver dag til at se glæden hos kunderne, når byggedrømmene udleves,” fortæller Nicolai Lindgaard Møller enstusiastisk. Arbejdsglæden kan i den grad mærkes hos kunderne hos 3byggetilbud.dk, hvilket er en af grundene til, at NIMO BYG ApS i år løber med prisen som Årets Tømrer.

“Vi tager os den tid, kvalitetsarbejde tager” – Tømrermester Nicolai Lindgaard Møller

Årets Maler hos 3byggetilbud.dk

Malermester Henrik Redke

Malermester Henrik Redke er Årets Maler hos 3byggetilbud.dk. Henrik har gennem hele året leveret en sublim service, som har mundet ud i fremragende feedback fra de danske bygherrer.
Malermester Henrik Redke

Vi har spurgt malermesteren om, hvad han tror, der har gjort udfaldet og givet ham titlen som årets maler. Udmeldingen er klar:

“Jeg tager en professionel og personlig kontakt til bygherre hver eneste gang, jeg modtager en opgave, uanset størrelsen derpå. På den måde føler bygherre sig taget i hånden og i samme ombæring får man også forventningsafstemt opgaven,” lyder det fra Malermester Henrik Redke, som opfordrende uddyber:

“Det virker for mig og det tror jeg også vil virke for andre. Det er ikke nok bare at sende et tilbud på mail. Ikke i dagens Danmark.”

“Det vigtigste arbejde starter før det første penselstrøg” – Malermester Henrik Redke.

Årets Isolatør hos 3byggetilbud.dk

A-Z Isolering & Totalentreprise ApS

Spørger man A-Z Isolering & Totalentreprise ApS handler det om de gode gamle dyder, hvis man ønsker sig et netværk af glade kunder. Man skal overholde sine aftaler, komme til tiden, opføre sig ordentligt og rydde op efter sig selv. Alt sammen små ting, der tilsammen betyder en verden til forskel for kundetilfredsheden. Dertil kommer vigtigheden i en oprigtig kommunikation, hvor man får afstemt forventninger og aftalt det videre forløb. Sådan lyder de gode råd fra A-Z Isolering & Totalentreprise ApS, som udover tilfredse kunder også får titlen som Årets Isolatør 2018. A-Z Isolering & Totalentreprise

“Det handler om at opføre sig ordentligt. Altså tage skoene af inden man går ind, have respekt for hjemmet og rydde op efter sig selv” – Indehaver Michael Ludvig Kruse

Årets VVS’er hos 3byggetilbud.dk

Sejling VVS

Hos Sejling VVS handler det om respekt; både for fagligheden men i særdeleshed også for kunden. At blive inviteret ind i folks hjem kan for mange være en grænseoverskridende oplevelse, og det ved de erfarne håndværkere hos Sejling VVS. “Vores medarbejdere behandler altid kunderne, som de selv gerne vil behandles,” fortæller indehaveren Carsten Sejling.
Sejling VVS
Og det grundige arbejde og den respektfulde tilgang har i den grad givet pote for VVS-firmaet, som kan se sig kåret som Årets VVS’er.
Den grundige tilgang begynder for Sejling VVS allerede i den indledende dialog. Ifølge Carsten Sejling er det nemlig vigtigt at få forventningsafstemt opgaven fra start for at sikre, at hverken håndværker eller bygherre taler forbi hinanden.

“Selvom den indledende dialog kan tage lang tid, betaler den sig altid på den lange bane” – Autoriseret VVS’er Carsten Sejling

Årets Specialist hos 3byggetilbud.dk

Stevns Varmepumpe Teknik ApS

En god specialist er en, der har en høj faglig og en god teknisk viden om sit produkt, og som samtidig kan formidle denne viden, så bygherren forstår det. Det mener indehaveren Carsten Reinhardt Mogensen fra Stevns Varmepumpe Teknik ApS, som løber med den flotte titel som ‘Årets Specialist 2018’. Med speciale i varmepumper vejleder firmaet til valg af den rette pumpe, hvilket bliver gjort med stor passion og en masse erfaring. Stevns Varmepumpe Teknik ApS For hos Stevns Varmepumpe Teknik ApS møder de altid bygherren i øjenhøjde og prioriterer tiden til at forklare forskellige løsninger og faglige udtryk, så bygherren føler sig tryg fra start til slut.

“Det handler om bred viden og erfaring med produktet. Det giver troværdighed” – Indehaver Carsten Reinhardt Mogensen

Årets Anlægsfirma hos 3byggetilbud.dk

Carlsson & Bentø IVS

Det taler for sig selv, at vi ikke har modtaget andet end 5-stjernet anmeldelser på anlægsfirmaet Carlsson & Bentø IVS. Hvad der startede som et blomstrende venskab mellem Jonas Bentø og Mathias Carlsson endte i et professionelt partnerskab i et firma, som i dag vinder prisen som Årets Anlægsfirma. Den gode kundedialog er fundamentet i Carlsson & Bentø IVS, som altid tager et møde og en personlig snak med bygherren inden de sender et tilbud afsted. Stevns Varmepumpe Teknik ApS
Spørger man firmaet selv giver en personlig dialog, et godt førstehåndsindtryk og en brugbar forventningsafstemning, et flot resultat og glade kunder.

“Brænder man for sit arbejde, overholder man sine aftaler og er tro mod sine kunder” – Mathias Carlsson og Jonas Bentø

Årets Entreprenør hos 3byggetilbud.dk

Nestén Byg og Anlæg ApS V/Finn Nestén

For Nestén Byg og Anlæg ApS handler det om at kontakte kunden ligeså snart, de får kendskab til opgaven. Ofte kan et problem være presserende for kunden, og her mener Finn Nésten, at det er vigtigt at udvise opmærksomhed og respekt med det samme. Og noget tyder på, at den hurtige tilbagemelding betaler sig. Netop dette er en af grundene til at Nestén Byg og Anlæg ApS kan se sig kåret som Årets Entreprenør 2018.
Nestén Byg og Anlæg ApS
Men spørger man Finn Nestén er hurtig tilbagemeldelse i sig selv ikke tilstrækkeligt: “Jeg har altid sat mig ind i tingene inden jeg kommer ud på opgaven. Selvfølgelig kan man aldrig vide hele problemstillingen, men jeg synes, at man skylder kunden at sætte sig så godt ind i opgaven som muligt på forhånd,” fortæller indehaveren Finn Nestén.

“Ordentlige forberedelser er det halve arbejde” – Entreprenør og kloakmester Finn Nestén.

Årets Murer hos 3byggetilbud.dk

Wickelsteen Murer – Tømrer

Hos Wickelsteen Murer – Tømrer er de ikke i tvivl om, at en god kundeservice er vejen til glade kunder, vundne opgaver og titlen som Årets Murer 2018. Murerfirmaet fra Fyn går nemlig aldrig på kompromis med relationen til kunderne, og tager sig god tid til en dybdegående snak om byggeopgaven.
Wickelsteen Murer – Tømrer
“Det vigtigste er, at kunderne føler sig trygge. Det gør de når de ved, hvad der skal ske og oplever en god kontakt. Jeg sender eksempelvis altid en sms, så de ved, hvornår jeg vender tilbage eller påminder dem om en aftale. Det viser også seriøsitet,” lyder det fra Stefanie fra Wickelsteen Murer – Tømrer, som erfarer at glade kunder vender tilbage.