Månedens håndværker: Personsikkerhed og høj kvalitet

Månedens håndværker: Personsikkerhed og høj kvalitet

Skrevet den 9. februar 2021 af - Ingen kommentarer endnu

Månedens håndværker

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

Ovenpå en kold måned, der grundet fart over feltet hos vores håndværkere er blevet en smule varmere, er der én bestemt håndværker der kan varme sig lidt ekstra på titlen som månedens håndværker hos 3byggetilbud.dk. Læs med her og find ud af, hvordan RB Totalservice har kæmpet sig gennem en kold februar måned og er kommet ud på den anden side med en stor håndfuld af glade og tilfredse kunder.

RB Totalservice

 
En omstillingsparathed og en stærk evne til at lytte og imødekomme kundernes ønsker, har været en stor brik i puslespillet for succesen hos RB Totalservice. Indehaver af virksomheden RB Totalservice, René Bøgh, fortæller, hvordan en måned der har budt på massive frostgrader, har været for en håndværker der normalt udbyder graveopgaver og andre projekter i haven – og om hvordan man kan omstille sin forretning, for at holde gang i hjulene.

Omstillingsparathed i vintertiden

Hos RB Totalservice har det været målet at udføre den type grave- og serviceopgaver som de er så dygtige til så længe som muligt. Men når frostgraderne for alvor har bidt sig fast, kan det være svært og påvirke både arbejdsgang og resultat, hvis man kaster sig ud i gravearbejdet. Derfor har RB Totalservice udbudt snekørsel og saltning til boligforeninger i tilføj landsdel, gennem de koldeste dage af februar måned.

Vi har et par opgaver i bogen, som det ikke har været muligt at udføre, da resultatet sandsynligvis ville blive påvirket af frosten. Men så har vi bare brugt en masse tid i boligforeninger på at salte veje og rydde sne, så folk har kunnet færdes i sikkerhed,fortæller indehaver René Bøgh.

Kunden i højsædet på flere parametre

Hos RB Totalservice er dialogen med kunderne, og en indsats for at møde dem i øjenhøjde noget der bliver prioriteret meget højt, og så er det også noget de bruger meget tid på – til hver en opgave.

”Vi bruger meget tid på at snakke med kunder og rådgive dem rigtigt. Derudover er vi meget ærlige når det kommer til priser. Det kan man godt se på folk betyder meget for dem, altså at de bliver hørt i opgaven og at vi ikke bare slynger et beløb ud. Jeg prøver altid at få dem til at spare penge. Eksempelvis med nedgravninger, hvor jeg rådgiver dem til skaffe sig af med jorden på en god måde selv, frem for at betale for at få det kørt væk, hvilket godt kan være dyrt,” fortæller René Bøgh.

Personsikkerhed er alpha og omega

Men det er faktisk ikke kun med de økonomiske og rådgivende briller på, at RB Totalservice har kunden i højsædet. For uanset om virksomheden rykker ud til en boligforening for at salte og feje sne, eller laver udgravninger til en trampolin hos den private husejer, så er personsikkerheden alfa og omega for virksomheden.

I alt hvad vi laver, går vi utroligt højt op i personsikkerhed og anvendelse. Jeg blev eksempelvis spurgt om jeg kunne salte en smule mindre da jeg var ude i en andelsboligforening. Så var jeg naturligvis nødt til at forklare kunden, at jeg lægger mængden så jeg er sikker på, at man ikke falder og brækker noget – det er altid personsikkerheden i første række, fortæller René Bøgh

”Der er mange kunder, der gerne vil grave hullet til deres trampolin selv, eller selv vil montere trampolinen. Jeg tilbyder en fuld service, så jeg er sikker på, at det er millimeterpræcist og der ikke er nogen der falder ned fra trampolinen og får foden i klemme eller brækker noget.”

Med RB Totalservice kan du altså vide dig sikker på, at der bliver taget højde for din personsikkerhed og for at resultatet af enhver opgave altid bliver leveret til punkt og prikke. Tillykke til René Bøgh med den velfortjente titel som månedens håndværker, der er blevet optjent gennem omstillingsparathed og en masse tilfredse kunder.

 

Sådan anmelder kunderne RB Totalservice

Kundetilfredshed 96% Kundetilfredsheden er bestemt af de karakterer, som bygherrer giver leverandøren efter opgaven er udført.
Svarprocent 64% Svarprocenten illustrerer hvor hurtig firmaet er til at tage kontakt til bygherre, når de har indsendt en opgave til 3byggetilbud.dk
Kommentarer er lukket.