Få 3 tilbud

Månedens håndværker: Derfor er løbende el-tjek vigtigt

september 2020

JJ El-Teknik ApS

JJ El-Teknik ApS sætter en ære i at have tilfredse kunder over hele linjen, og i denne måned er firmaet blevet kåret til månedens håndværker. En titel som indehaver, Jonas Johnsen, er særligt stolt af – og med god grund. Det bekræfter ham nemlig i, at den gode service betaler sig. Få indehaverens gode råd til el-tjek og god service her.

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

JJ El-Teknik ApS har base i Rødovre og udfører alverdens opgaver inden for autoriseret el-arbejde, og for månedens håndværker er nøglen til exceptionel service dét at lytte og altid yde lidt ekstra.

“Jeg skiller mig ud, fordi jeg yder det ekstra i min service hver gang – det er trods alt grunden til, at jeg laver det, jeg laver. Jeg vil aldrig foreslå kunden en bestemt løsning, bare fordi jeg kan tjene flere penge på det. Jeg går derimod op i at lytte og finde den bedste individuelle løsning til kunden – også hvis den bedste løsning, er den billige,” siger indehaver Jonas Johnsen.

Med ærlighed kommer man længst

Udover at være lyttende og gå den ekstra mil for kunden, så lægger Jonas også vægt på at være ærlig – både når der skal udarbejdes tilbud, og når den rigtige løsning skal findes.

”For mig er det vigtigt, at man altid er ærlig. Hvis man ikke er ærlig, så har man én kunde én gang, og så kommer de ikke igen. Det er ligesom, når jeg sender min bil til mekaniker, så er det rart at vide, at det er ham, jeg plejer at bruge, som skal se på den, så ved jeg, hvad jeg får,” siger Jonas og fortsætter:

”Derfor bygger jeg mine kunderelationer på ærlighed og godt håndværk. Det kan godt være, at jeg er 500 kroner dyrere end de andre, men det er også fordi, at mine tilbud indebærer alt, hvad der skal laves fra start til slut. Hos mig kommer der ingen ekstra regning bagefter.”

Hvorfor få et el-tjek?

Selvom den gode service fylder meget hos JJ El-Teknik ApS, så er den høje kvalitet i håndværket naturligvis også en selvfølge. Herunder er el-tjek en ofte efterspurgt opgave hos Jonas – og med god grund – det kan nemlig koste dyrt, hvis ikke man jævnligt får tjekket sine elinstallationer.

Man bør som udgangspunkt få lavet et el-tjek, hver gang man enten fraflytter sin bolig eller flytter ind i noget nyt. Et el-tjek er ens garanti for, at installationen man overtager, er i orden. Man vil eksempelvis heller aldrig købe en brugt bil uden at have set den først, det er det samme med et el-tjek i forbindelse med en flytning

Jonas Johnsen, indehaver.

Jonas tilføjer, at man ikke nødvendigvis skal føle sig sikker på, at det hele er i orden, bare fordi det er blevet tjekket inden for de seneste par år.

”Jeg har ofte lavet el-tjek, hvor det er blevet tjekket et år forinden, men jeg finder altid fejl. Hvis først elinstallationen går i stykker, bliver det ofte meget dyrt, derfor er det vigtigt at komme problemerne i forkøbet,” understreger Jonas.

Opfølgning og gode anmeldelser

JJ El-Teknik ApS sørger altid for at følge op med kunden for at være sikker på, at alt er, som det skal være. Også i forbindelse med opfølgningen er ærlighed vigtig for Jonas:

“Jeg følger altid op og skriver til kunderne cirka en uge efter opgaven er blevet løst. Det gør jeg både for at sikre mig, at det hele stadig fungerer, men også for at høre om deres serviceoplevelse. Her får de altid at vide, at de skal være 100 procent ærlige, og jeg tror faktisk også, at det er derfor, at firmaet har så gode anmeldelser.”

Selvom der er travlt i butikken, er Jonas dog også bevidst om, at for meget travlhed ikke må mærkes hos kunderne. I så falde tager JJ El-Teknik ApS hellere en opgave mindre ind, for at bevare den gode service og de 5-stjernede anmeldelser.

”Jeg er meget bevidst om, at vi ikke må have så travlt, at det spænder ben for os. Jeg vil altid have tid til at give det ekstra til kunderne, som betyder så meget for mig. Det er netop det, jeg er her for – så hvis jeg ikke kan give den service, hvad får jeg så ud af det i sidste ende?” afslutter Jonas.

Sådan anmelder kunderne JJ El-Teknik ApS

100%

Kundetilfredshed

93%

Svarprocent