Få 3 tilbud

Månedens håndværker: Sådan sikrer du det gode samarbejde med håndværkeren

oktober 2021

T.R. Entreprise & Ejendomsservice

Trods travle perioder formår månedens håndværker, T.R. Entreprise & Ejendomsservice, altid at ringe tilbage på henvendelser og udføre arbejde af høj kvalitet, hvilket har resulteret i enormt flotte tilbagemeldinger fra bygherrerne – også den seneste måned. Derfor var der ikke tvivl om, at det netop var indehaver Thomas’ firma, der skulle løbe med titlen i denne måned. Læs mere om T.R. Entreprise & Ejendomsservice og få et godt råd til at sikre det gode samarbejde med din håndværker.

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

T.R. Entreprise & Ejendomsservice, som holder til i Helsinge, ejes og drives af Thomas Rosholm Poulsen. Sammen med sin ene medarbejder løser firmaet alt rundt om huset – uanset om haven skal udgraves, så der kan trækkes elkabler til en ladestation til elbilen, eller der skal lægges nye sten i indkørslen.

Og det er de ifølge bygherrerne dygtige til. De scorer nemlig topkarakterer i tilbagemeldingerne på opgaver, de har udført. Ifølge Thomas vægtes det højt at levere flotte resultater, der lever op til bygherrerens ønsker og forventninger.

”Jeg vil da sige, at jeg sætter en stor ære i, at det er et pænt stykke arbejde, vi leverer. Når vi laver en belægning, så skal skæringerne være pæne. Og der skal ryddes pænt op, når vi forlader stedet,” fortæller indehaver af T.R. Entreprise & Ejendomsservice, Thomas Rosholm Poulsen, og fortsætter:

”Det, jeg hører, er i hvert fald, at vi laver et pænt stykke arbejde, som er lavet som aftalt. Og igen at de er glade for rådgivningen og snakken, vi nu har om, hvordan det skal se ud.”

Dialog er nøglen til godt samarbejde

Udover det gode håndværk er rådgivning og dialog også utrolig vigtigt for månedens håndværker. Når Thomas får formidlet en opgave gennem 3byggetilbud.dk, er han som udgangspunkt hurtig til at tage kontakt og lave en aftale om besigtigelse af opgaven.

”Jeg prøver så vidt muligt – og vægter højt – at få kontaktet kunden med det samme, så de ikke hænger i uvished og ikke ved, hvad der skal ske. Jeg synes det er fint, at hvis man skal have lavet et eller andet, så bliver man kontaktet hurtigt og får lavet en aftale, så der kan blive forventningsafstemt i forhold til, hvornår jeg skal komme ud og kigge på opgaven,” siger Thomas Rosholm Poulsen.

Thomas mener, at kemi ofte er vigtigt for både ham og kunderne – det skaber nemlig et stærkt udgangspunkt for et godt samarbejde.

”Og det, at man er sød og rar, selvom man har travlt og meget at se til, sikrer tryghed og god kemi med kunden – og det er jo vigtigt lige at møde hinanden og skabe kemien. Jeg tror, det er noget, kunden sætter pris på,” siger Thomas Rosholm Poulsen.

Rådgivning udspringer fra kundernes ønsker

Når Thomas rådgiver bygherrerne, er det altid med udgangspunkt i deres drømme og ønsker. Har du eksempelvis en forestilling om, at det skal se ud på en bestemt måde, er han lydhør og giver sparring.

Rådgivning er vigtigt. Selvfølgelig har jeg nogle idéer og forslag til forskellige løsninger, men jeg kan godt lide at inddrage kunden. Det er en rigtig vigtig del, at det er dem, der vælger, hvad der skal laves.

Indehaver af T.R. Entreprise & Ejendomsservice, Thomas Rosholm Poulsen

Og med godt 15 års erfaring i faget, er det kyndig rådgivning, man får med T.R. Entreprise & Ejendomsservice på opgaven. Derfor hjælper han altid sine kunder med at finde den rette løsning, som udover det æstetiske, også holder flere år ud i fremtiden.

Godt råd: Gør dig flere overvejelser på forhånd

Spørger man Thomas, hvad hans bedste råd er til dig som bygherre, der vil have den bedst mulige løsning, er han ikke i tvivl: Gør dig flere forskellige overvejelser. Det er nemlig ikke altid, din første idé overhovedet kan lade sig gøre rent byggeteknisk.

”En god idé er at have gjort sig nogle tanker om flere forskellige løsninger, man kunne tænke sig. Det kan man så have en dialog ud fra. For det er ikke altid sikkert, at det er muligt med den specifikke løsning, du først foreslår,” fortæller Thomas Rosholm Poulsen.

Har du kun forestillet dig den ene løsning, som ikke kan lade sig gøre, når du står med en håndværker, bliver det hurtigt svært at give dig den bedste rådgivning, da det jo kan være svært at vide, hvad du kan lide.

”Har man i stedet flere overvejelser, kan vi sammen finde den bedste og mest holdbare løsning, som du bliver glad for,” afslutter månedens håndværker.

Sådan anmelder kunderne T.R. Entreprise & Ejendomsservice

98%

Kundetilfredshed

73%

Svarprocent