DK Glas ApS: Husk at indtænke kvalitet og energibesparelser, når du renoverer
januar 2019
DK Glas ApS
Med over 25 års erfaring i glarmester- og tømrerbranchen er medarbejderne hos DK Glas ApS mestre til deres arbejde. De sætter en ære i den sunde kundedialog, og så tør de altid at sige deres faglige mening. Derfor lyder rådet også, at bygherren skal huske at indtænke kvalitet og energibesparelser, når boligen renoveres. Månedens håndværker uddyber hvorfor her.
En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.
Året startede godt ud for DK Glas ApS, der blev kåret som månedens håndværker hos 3byggetilbud.dk i januar. Med en stor portion erfaring i bagagen, ekstraordinær sans for detaljer og ekspertise i at rådgive til den bedste løsning, er titlen mere end velfortjent. Hos DK Glas ApS har de nemlig mere end 25 års erfaring med at levere glarmester- og tømrerløsninger til et hav af glade bygherrer og spørger vi indehaveren selv, så er den gode kundeoplevelse en selvfølge, som har været der fra starten:
”Det skal være sådan, at ingen af os går på kompromis med den service, vi leverer. Det går vi rigtig meget op i endda. Vi prioriterer at overholde de aftaler vi indgår og yder vores bedste fra den første kontakt til den sidste oprydning. Selv firmabilerne skal være ordentlige, der skal ikke flyde med madpapir eller rode,” siger Kim Hou Vangsaae, der er den erfarne indehaver af DK Glas ApS.
Glem ikke kvaliteten og energibesparelserne
Hos DK Glas ApS er kvalitetsprodukter altafgørende. Derfor har firmaet altid brugt faste leverandører til levering af ruder, vinduer og døre, så de ved, at leverandørerne lever op til den kvalitetsstandard, som firmaet selv står for.
Vi tænker i energirigtige løsninger og materialer. Så får bygherren noget, der isoleringsmæssigt er godt, giver besparelser på varmeregningen og samtidig har en høj kvalitet. En fordel ved kvalitetsmaterialer er også reklamationsretten. Producenterne er nemlig så dygtige og professionelle, at de tager hurtigt affære og tager godt hånd om det hele, hvis der mod forventning skulle opstå en reklamation
Kim Hou Vangsaa, indehaver
Rådet fra DK Glas ApS lyder derfor også, at bygherren skal have materialevalget in mente, når de renoverer. Der er nemlig gode penge at tjene på de energibesparelser, som nye døre og vinduer af høj kvalitet kan give.
”Du kan nogle gange godt få noget der er billigere, men så er det ikke halvt så godt. Husk derfor at tjekke kvaliteten på materialerne inden du underskriver et tilbud,” råder indehaveren.
Én glad kunde giver mange flere
Hos DK Glas ApS sætter de ære i den gode kundeoplevelse og det ses tydeligt i de tilbagemeldinger, vi modtager fra glade bygherrer. En bygherre udtaler: ”Fantastisk grundigt og punktligt arbejde af DK Glas,” mens det fra en anden lyder: ”Rigtig god service, kan klart anbefale dem”.
Og én glad kunde betyder flere kunder. Hos DK Glas ApS ved de nemlig, at gode kundeoplevelser er som ringe i vandet:
”Vi får flere henvendelser på glarmester- og tømreropgaver gennem referencer fra tidligere tilfredse kunder. Eksempelvis oplevede vi at lave en opgave for en boligejer, som lang tid efter den var færdig blev til opgaver i tre andre huse. Simpelthen fordi, at bygherren havde været så tilfreds, at vi var blevet anbefalet. Det er jo helt fantastisk,” slutter Kim Hou Vangsaae.
Sådan anmelder kunderne DK Glas ApS
Kundetilfredshed
Svarprocent