Få 3 tilbud

Månedens leverandør FHN Tømrerservice v/ Frederik Nielsen springer ikke over, hvor gærdet er lavest

december 2017

FHN Tømrerservice v/ Frederik Nielsen

For Frederik Nielsen, indehaver af FHN Tømrerservice v/ Frederik Nielsen, er succeskriteriet simpelt. Han vil levere en ordentlig løsning i første omgang, så han ikke behøver at vende tilbage for at rette op på fejl og mangler. Grundigheden har tilsyneladende båret frugt. FHN Tømrerservice v/ Frederik Nielsen har nemlig en kundetilfredshed på 98 procent og kan nu kalde sig månedens leverandør hos 3byggetilbud.dk i december måned.

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

Vi træffer Frederik, da han står med hænderne i isoleringen og knokler. Han kan ikke både udføre et ordenligt stykke arbejde og give interview på samme tid. Så vi taltes naturligvis ved senere samme dag. Situationen afspejler nøjagtigt FHN Tømrerservice v/ Frederik Nielsens indstilling til håndværksfaget – kvalitet og grundighed går man aldrig på kompromis med, heller ikke selvom 3byggetilbud.dk ringer.

Kvalitet vinder til hver en tid over kvantitet

Det var en velovervejet beslutning, som Frederik Nielsen tog i 2015, da han stiftede FHN Tømrerservice v/ Frederik Nielsen. Beslutningen var mange måneder undervejs, da parametre som børn og familie skulle tages med i ligningen. Kombinationen mellem et nystartet firma og en familie at forsørge er ikke nødvendigvis en god cocktail. Alligevel greb Frederik Nielsen chancen. ”Jeg var træt af, at min mester ikke tog sig tiden. Jeg var træt af at rette andres mangler og fejl. Og hvis man går så længe og er utilfreds, så må man gøre noget ved det. Derfor stiftede jeg mit tømrerfirma,” lyder det fra Frederik Nielsen, som var overbevist om, at opgaverne nok skulle komme, så længe kvaliteten var i orden. ”Jeg lod håndværket tale sit tydelige sprog og lovede ikke ting, jeg ikke kunne holde. Jeg var tilbage i ’mit rette element’,” fortæller Frederik Nielsen med glæde i stemmen. Frederik Nielsen blev udlært tømrer i 2009 og arbejdede i over seks år for et større tømrerfirma.

Blikket for detaljen har betalt sig

FHN Tømrerservice v/ Frederik Nielsen er en populær mand blandt de danske bygherrer og noget tyder på, at Frederik Nielsens indstilling og grundighed hitter i de danske hjem. Med en kundetilfredshed på hele 98% og med mange vundne opgaver på blot tre måneder har firmaet høstet en masse rosende gloser. En bygherre skriver blandt andet: ”FHN Tømrerservice har givet en god, grundig og faglig service. Er i øvrigt meget behagelig at samarbejde med. Vil helt sikkert bruge Frederik igen”, mens en anden tilfreds kunde skriver:

Min byggeopgave er afsluttet, og jeg har været rigtig glad for samarbejdet med Frederik Nielsen, og han har lavet et meget tilfredsstillende resultat og godt arbejde. Meget meget grundig tømrer.

Frederik Nielsen, Indehaver

To gode råd – ét til håndværkerne og ét til bygherrerne

Håndværkere – spring ikke over, hvor gærdet er lavest!

Frederik Nielsens opfattelse er, at nogle håndværkere vægter profit over kvalitet. Ifølge Frederik Nielsen, så behøver det hele ikke at gå så stærkt. Hans erfaring er, at man alligevel skal ud og lave det om efterfølgende, hvis arbejdet udføres for hurtigt. Hvis man leverer et godt stykke arbejde, så spreder rygtet sig. Og mund-til-mund markedsføringen er det største skulderklap, man kan få mener Frederik Nielsen. ”Hvis man laver et ordentligt stykke arbejde fra starten og bruger et ekstra kvarter på opgaven, så skal man ikke tilbage og rette fejl. Det sparer man altså tid på i længden,” lyder det opfordrende fra Frederik Nielsen.

Bygherrer – vælg jeres håndværker med mavefornemmelsen

Vi har spurgt Frederik Nielsen, hvad han synes, bygherrerne skal være opmærksomme på, når de vælger håndværkere. ”Det kan være en jungle at vælge den rigtige håndværker. Især fordi der er så mange, der lover guld og grønne skove. Jeg vil derfor råde bygherrerne til at gå efter deres mavefornemmelse og vælge, hvem de har bedst kemi med,” anbefaler Frederik Nielsen, som tror på, at den første kundedialog og ærligheden er altafgørende for et godt samarbejde.

”Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det højst sandsynligt også,” afslutter Frederik Nielsen.

Sådan anmelder kunderne FHN Tømrerservice v/ Frederik Nielsen

98%

Kundetilfredshed

82%

Svarprocent