Få 3 tilbud

Månedens håndværker: Tager arbejdshandskerne på i feriemånederne

august 2021

Bjerborg El Service ApS

En varm måned er netop blevet en smule varmere for vores leverandør Bjerborg El Service ApS. Den generationsbårne elektrikervirksomhed har sat stød til branchen og præsteret en flot måned på alle parametre. Læs med her, og find ud af, hvordan det talstærke firma har kæmpet sig gennem en varm sommer i det ganske land.

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

En imødekommende kundedialog og en reflekteret arbejdsstruktur har været nøglen til titlen som månedens håndværker for Bjerborg El Service ApS. Martin Bjerborg overtog virksomheden som partner tilbage i februar 2020, efter at hans far havde haft roret i 40 år. Hør Martin Bjerborg fortælle, hvordan en feriepræget sommermåned, udviklede sig til at være en måned med fart i hjulene og ild i telefonen.

Kommunikation og kundedialog

Hos Bjerborg El Service er kommunikationen med kunderne alfa og omega. Derfor sætter virksomheden også høje minimumskrav til sig selv, når det handler om tilgængelighed for potentielle bygherrer:

”Vi har en regel om, at vi som minimum ringer til alle bygherrer, der kontakter os angående en opgave.”

Og dette har ikke været til undtagelse over sommerferien, for på trods af at virksomheden, som de fleste andre, har haft medarbejdere på ferie, har det blot været en motiverende faktor for de tilbageværende til at give den endnu mere gas og hjælpe de ivrige danske bygherrer.

Møder bygherren i øjenhøjde

For Martin Bjerborg og Bjerborg El Service ApS, er kodeordet til en god kunderelation at prioritere kvalitet over kvantitet:

Vi prøver at sørge for at balancere mængden af opgaver vi tager ind. Vi har som filosofi i firmaet, at vi hellere vil tjene lidt mindre, og så komme ud igen til de samme kunder, når der er nye opgaver. Derfor prioriterer vi kvalitet i vores opgaver over kvantitet

Martin Bjerborg, Indehaver

Med dette følger også, at man har ekstra overskud til at være stærk på kundeservicefronten, og tage bygherren i hånden, allerede fra de første skridt i projektet.

”Hvis det er mere end en halv dags arbejde, så vil jeg gerne lige ud og se opgaven og snakke med bygherren. Det tror jeg også er noget af det vores kunder værdsætter ved os,” fortæller Martin Bjerborg.

3byggetilbud.dk ønsker endnu engang stort tillykke til Bjerborg El Service ApS med den meget velfortjente titel som månedens håndværker august 2021.

Sådan anmelder kunderne Bjerborg El Service ApS

93%

Kundetilfredshed

91%

Svarprocent