Månedens leverandør Lindhard Glas – hold dig ajour med trends og produkter i branchen

Skrevet den 9. april 2018 af - Ingen kommentarer endnu

Månedens håndværker

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

Selvom glarmesterfirmaet Lindhard Glas har været mange år i branchen, betyder det ikke, at firmaet står stille. Indehaveren Poul Rosenørn Lindhard holder sig nemlig altid opdateret på de nyeste produkter, trends og metoder, så han kan tilbyde sine kunder de bedste løsninger. Mød månedens leverandør Lindhard Glas, der i mere end 35 år har leveret glarmesterløsninger til glade kunder.

For Poul Rosenørn Lindhard har det altid handlet om at arbejde med noget han fandt spændende og udfordrende. Derfor siger den garvede glarmester heller aldrig nej til en glarmesteropgave, selvom den er snørklet eller speciel. For hos Lindhard Glas brænder de for at levere kvalitetsglarmesterarbejde til glade kunder. Med den flotte titel som månedens leverandør, fortæller indehaveren Poul Rosenørn Lindhard, hvordan han har skabt en solid glarmestervirksomhed, og giver gode råd til, hvordan man finder den rette håndværker.

Starten som lokal glarmester

35 år som selvstændig glarmester har givet Poul Rosenørn Lindhard et hav af erfaringer fra branchen. Han startede som selvstændig i sin hjemby Skælskør på Vestsjælland tilbage i starten af 80’erne. Et mindre lokalsamfund, hvor man kender hinanden og derfor gerne deler ens gode og dårlige erfaringer. Poul Rosenørn Lindhard lærte derfor hurtigt, at grundstenen til en solid og god glarmestervirksomhed var glade kunder.

”Når man starter i et lokalsamfund, er det virkelig vigtigt, at man viser flaget og får opbygget et netværk af glade kunder. Der var mange, som sagde til mig, at jeg bare måtte holde ud i starten. For når man først har bidt sig fast hernede, så får man også trofaste kunder. Det kræver selvfølgelig, at man udfører et godt stykke arbejde, og at man opfører sig ordentligt ude på opgaverne,” fortæller indehaveren, som i dag har et firma med seks ansatte og nu dækker hele Sjælland.

Spørger man Poul Rosenørn Lindhard, består vejen til glade kunder af flere faktorer, såsom fair priser og ordentligt håndværk, men særligt er en god kundedialog alfa og omega for en succesfuld kundeoplevelse. Derfor prioriterer de hos Lindhard Glas altid kundedialogen, og gør en dyd ud af at afstemme forløb og andre krav inden opgavestart.

Følg udviklingen i branchen

Selvom Lindhard Glas er et veletableret firma med mange år på bagen, er der altid plads til at blive endnu klogere på nye trends i branchen. Derfor holder de hos Lindhard Glas sig opdateret med de nyeste produkter, teknikker og metoder.

”Vi følger meget med i forhold til de nye ting, der kommer på markedet. Kommer der eksempelvis nogle nye glarmesterprodukter, så sørger vi for at sætte os ind i dem og melde det ud til vores kunder på vores Facebook-side. På den måde kan vi dele viden om det og tilbyde vores kunder de bedste løsninger,” siger Poul Rosenørn Lindhard og fortsætter:

”Vi får blandt andet informationer gennem vores garantiordning, Glarmesterlaugets garantiordning. Her får vi alle nyhederne fra glarmesterbranchen, så man hele tiden lærer nye ting og kan holde sig opdateret på metoder, nye glastyper og trends,” lyder det fra den erfarne glarmester, som opfordrer andre håndværkerfirmaer til at gøre det samme.

Gode anmeldelser er et godt udgangspunkt

Titlen som månedens leverandør gives til Lindhard Glas, fordi at firmaet har fået gode anmeldelser og respons fra kunder, der har brugt firmaet til en glarmesteropgave. Her skrev en glad bygherre blandt andet:

”Lindhard svarede hurtigt på vores henvendelse, og allerede få dage efter var de på besøg og besigtige opgaven. De var også hurtige til at vende tilbage med et meget konkurrencedygtigt tilbud. Kommunikationen har hele vejen været rigtig god, så vi hele tiden vidste, hvad status og tidsplanen var. Desuden er service-niveauet i top. Lindhard Glas var meget opmærksomme på vores ønsker – og kom selv med gode forslag til forbedringer og løsningsideer. Endelig – og vigtigst. Så var udførelsen rigtig god.” Bygherre.

Og gode anmeldelser er også noget, som Poul Rosenørn Lindhard mener, at bygherrerne skal tage med i overvejelserne, når de vælger deres håndværker.

”Det er altid en god idé at tage udgangspunkt i de anmeldelser, som håndværkeren har fået. Selvfølgelig er de ikke altid gældende, men for det meste er det jo et retvisende billede,” slutter Poul Rosenørn Lindhard, som er meget stolt over de flotte anmeldelser og titlen som månedens leverandør april 2018.

Lindhard Glas

Kundetilfredsheden er bestemt af de karakterer, som bygherrer giver leverandøren efter opgaven er udført. kundetilfredshed
Svarprocenten illustrerer hvor hurtig firmaet er til at tage kontakt til bygherre, når de har indsendt en opgave til 3byggetilbud.dk svarprocent
Kommentarer er lukket.