Populære UT Murerentreprise ApS: Som par er vi et godt team

Skrevet den 12. oktober 2018 af - Ingen kommentarer endnu

Månedens håndværker

En gang om måneden kårer 3byggetilbud.dk månedens håndværker. Månedens håndværker udvælges på baggrund af feedback på vundne opgaver.

Kæresteparret Cecilie og Ulrick udgør tilsammen UT Murerentreprise ApS – og de er et godt makkerpar. Cecilie styrer alt det administrative, sender tilbud ud og følger op på kunderne, mens Ulrick, som fagmand, udfører murerarbejde af den højeste kvalitet. Resultatet er ikke mindre end en kunde- og svarprocent på 100, og nu også titlen som månedens håndværker hos 3byggetilbud.dk.

Hos UT Murerentreprise ApS arbejder de efter mottoet: ’Vi yder dét ekstra for vores kunder’. Et motto som murerfirmaet i den grad lever op til, hvis man ser nærmere på de flotte kundemålinger, som lyder på 100 procent tilfredshed over hele linjen. Grunden til de glade kunder findes måske i det gode samarbejde mellem den administrative Cecilie Hesner Pedersen og murermester Ulrick Eugene Torp, som udover en høj arbejdsmoral også deler dagligdagen sammen. Vi møder firmaet her, og får deres gode råd til valget af den rette håndværker.

Vi følger op på alle vores aftaler

”Det er vores force, at vi er et godt team min kærste og jeg,” sådan indleder Cecilie Hesner Pedersen, da vi fanger hende til en snak. Ved siden af sit arbejde som pensionsådgiver, varetager hun også det administrative arbejde med håndværkeraftalerne, mens Ulrich trækker i murertøjet. Det er tydeligt, at UT Murerentreprise ApS er et firma, der har styr på det, og spørger man Cecilie Hesner Pedersen har det sit udspring i en god konstellation af arbejdsdelingen.

Vi har et rigtigt godt samarbejde. Vi har været sammen i 14 år, og kender hinanden på godt og ondt. Derfor ved vi, hvor vi har hinanden. Jeg er selv ansvarlig for det administrative, som omhandler kundekontakten, at sende tilbud, booke møder og ligesom bare holde hånd i hanke med, at alle aftalerne bliver overholdt. Alt imens, at Ulrick udfører alt arbejdet.Cecilie Hesner Pedersen.

Dertil understreger hun, at denne fordeling betyder, at firmaet sikrer, at alle opgaverne kommer sikkert i mål. Kunderne er ligeledes tilfredse med denne opdeling, også selvom nogle bliver overrasket over, at det er en kvinde, der kontakter dem angående en mureropgaven.

”Kunderne kan fornemme vores gode samarbejde, og det skaber en vis form for tryghed. Det er i hvert fald det, som de giver udtryk for i deres feedback. Nogle gange kan de dog godt blive overrasket over, at det er mig, som kontakter dem, da de nok forventer en mand. Men så får vi os et lille grin,” siger Cecilie Hesner Pedersen med et smil.

Faglig stolthed og ærlighed er i højsædet

Siden 2016, hvor UT Murerentreprise ApS blev stiftet, har firmaet haft travlt med diverse mureropgaver. Hvad end opgaven er lille eller stor, så møder murermester Ulrick Eugene Torp altid kunderne til den aftalte tid, da en aftale er en aftale, når UT Murerentreprise ApS er på opgaven. Cecilie Hesner Pedersen uddyber:

”Ulrick går meget op i sit arbejde. Han yder gerne en ekstra indsats, er meget ærlig, og så er han god til at se mulighederne. Han har en høj faglig stolthed, hvilket betyder, at han eksempelvis ikke tager hjem før arbejdet er færdigt til deadline. Han gør en dyd ud af at komme til tiden og overholde sine aftaler. Bliver han forsinket, så ringer han altid til kunden med det samme.”

Alt sammen betyder, at kunderne trygt kan regne med tidsplanerne og fagligheden, når UT Murerentreprise ApS er på opgaven. Og den professionelle tilgang kendetegner begge parter af den dygtige duo hos murerfirmaet.

Vi har begge en høj arbejdsmoral og gør meget ud af en hurtig kundekontakt. Ærlighed er noget, som vi også vægter højt. Vi prakker ikke kunden noget på, hvis ikke de har behov for det, og skulle der ske forsinkelser i planen, så sætter vi altid kunden ind i hvorfor og hvordan vi kan løse det.Cecilie Hesner Pedersen.

Et godt råd: Kig tilbuddene ordentligt igennem

Skal det ambitiøse murerfirma give et godt råd videre til den bygherre, som skal vælge en håndværker til opgaven, så omhandler det et større fokus på tilbuddet:

”Bygherrerne skal ikke bare tage det første og bedste tilbud. Heller ikke det billigste. Det er ikke fordi, at man ikke må tage et billigt tilbud, men man skal bare sikre sig, at sammenligningsgrundlaget er godt nok. Der er jo ofte en grund til, at prisen er langt lavere end andres,” anbefaler Cecilie Hesner Pedersen og fortsætter:

Kig tilbuddene grundigt igennem inden I træffer den endelige beslutning. Der kan nemlig være stor forskel i indholdet, som også afspejler sig i prisen. Vær sikker på, at det beskriver jeres projekt, som I ønsker det og at prisen er den endelige. Nogle håndværkere er glade for at fakturere ekstra arbejde selvom det reelt burde være en del af tilbuddet. På den måde sikrer du, at der ikke kommer uventede ekstra omkostninger. Er du i tvivl om indholdet, så spørg håndværkeren ind til tilbuddet, så al tvivl bliver afstemt.Cecilie Hesner Pedersen.

Et stort overblik og gode råd som disse er blot nogle af de parametre, som giver UT Murerentreprise ApS den velfortjente titel som månedens håndværker hos 3byggetilbud.dk i oktober.

Sådan anmelder kunderne UT Murerentreprise ApS

Kundetilfredsheden er bestemt af de karakterer, som bygherrer giver leverandøren efter opgaven er udført. kundetilfredshed
Svarprocenten illustrerer hvor hurtig firmaet er til at tage kontakt til bygherre, når de har indsendt en opgave til 3byggetilbud.dk svarprocent
Kommentarer er lukket.