Hvorfor er min opgave blevet annulleret?
3byggetilbud.dk’s service er 100% gratis, og vi gør altid vores bedste for at finde tilbudsgivere til de indsendte opgaver. Har vi en udfordring med at hjælpe dig i mål med din forespørgsel ringer vi altid til dig – ligesom, at vi typisk også sender dig en mail med detaljer og forklaring af, hvorfor vi ikke kan hjælpe med din opgave. Typisk vil vores serviceafdeling forklare den specifikke årsag til, hvorfor din opgave er blevet annulleret. Overordnet set er der to hovedårsager til, at opgaver annulleres:
Den ene af årsagerne til, at din opgave er blevet annulleret kan være, at tidsfristen for hvornår opgaven skal udføres har været for kort. Dette kan medføre, at vi ikke har nogle håndværkere i vores netværk, der er i stand til at udføre opgaven, som følge af den korte tidshorisont.
En anden grund til, at en opgave annulleres kan være, hvis vi ikke har nogle håndværkere, der udfører denne form for arbejde i det pågældende geografiske område. Dette beklager vi naturligvis.
I nogle tilfælde må vi også annullere opgaven, hvis boligen endnu ikke er købt og der derfor ikke er adgang til boligen i forbindelse med tilbudsgivning.
11 kommentarer
Hejsa vil det hjælpe hvis jeg forlænger tidsfristen til 2 måneder?
Hej Karina,
Ja, muligvis. Jeg får vores serviceteam til at tage kontakt til dig hurtigst muligt.
Bedste hilsner
Maria – 3byggetilbud.dk
Ja det må du godt
Jeg kunne ikke få tilbud da vi ikke havde huset endnu. Vi sidder pt med vores og bank og skal lave udregninger på renovering på det hus, vi skal købe. Derfor skrev jeg til jer.
Da I ringede, fik jeg begrundelsen, men I ville sende et link til de håndværker I samarbejde med, men har intet fået.
Hej Winnie,
Jeg beklager meget, at du ikke har fået den lovede mail.
Vi skal nok sørge for, at du får mailen.
Bedste hilsner
Maria – 3byggetilbud.dk
Jeg har ikke modtaget en begrundelse for afvisningen.
Hverken opringning eller mail.
Tidsfristen er 4-5mrd.
Hej Charlotte,
Tak for din kommentar. Det lader til, at vi havde lavet en fejl herinde fra. Men jeg kan forstå på mine kollegaer i serviceteamet, at alt kører som det skal nu med din opgave.
Bedste hilsner
Maria – 3byggetilbud.dk
Jeg har ikke fået nogen begrundelse for affvisning
Hej Charlotte,
Tak for din henvendelse. Jeg får mine kollegaer i vores Customer Service Team til at kontakte dig med en begrundelse.
Bedste hilsner
Maria
Det er første gang jeg skriver til jer, og jeg skal først have opgaven udført næste år 2023, så jeg kan ikke forstå jeres svar. Mvh Henning Petersen
Hej Henning
Mange tak for dit spørgsmål. Jeg har sendt dit spørgsmål videre til vores Customer Service-afdeling, så de kan følge op på din sag og hjælpe dig godt videre.
De bedste hilsner
/Nynne – 3byggetilbud.dk
Viser 0 af 11 kommentarer