
Vaillant A/S
Varmepumper fra Vaillant byder på fremtidssikret energi- og miljøvenlig opvarmning med maksimal varmekomfort til din bolig, lave driftsomkostninger, lavt energiforbrug, lang levetid og smart styring.
Hurtig og effektiv— Bill Pharsen
Personerne er flinke, men ærligt talt! Jeg har siden installation i okt. 2020, fået skiftet printkortet 4 gange, og nu er der gået en compressor. Det er sku ikke iorden for et anlæg til 170000,- kr. Når det kører gør det jobbet godt!— Frank Vilstrup
Venlig tekniker, fin oplevelse.— Jonas Ibsen
Ingen slinger i valsen. Montøren vidste præcist hvad problemet med det samme— Sven Møller Jensen
Vi udskiftede vores pillefyr til luft/vand for 5 år siden. Vi valgte at give lidt mere for en Vaillant varmepumpe, fordi de slog på tysk kvalitet og lang holdbarhed Vi har alle år fået pumpen serviceret af Vaillants samarbejdspartner efter foreskrifterne. Nu står vi her præcis 5 år efter med en reparation af kompressoren til 20.000 kr. og et print der er gået i stykker for anden gang (denne del har de dog taget på garantien) MEN historien med holdbarhed og tysk kvalitet er lidt en joke. Jeg er desværre også nervøs for hvad vi går i møde de kommende år. For umiddelbart er holdningen ved Vaillant at det må kunne forventes med reparationer i denne størrelsesorden, og tydeligvis noget de er bekendte med. Jeg har en forståelse for at ting kan gå i stykker, men efter de 2 års garanti er det bare ærgerligt. Så min oplevelse er at “den tyske kvalitet” ikke er pengene værd! Vaillant har ej heller tilbudt at betale reservedelene mod at jeg betalte timerne, som jeg vil mene bør være normal kulance i sådan en sag. (Selvom timeprisen på 1500 kr.) er voldsom. Slutteligt skal der dog lyde en stor ros til deres lokale samarbejdspartner som reagerede hurtigt, da vi stod uden varme og Vaillants egen tekniker som hurtigt, venligt og effektivt udførte reparationen. Men 20.000 kr. på de første 5 år er ikke godt nok!— Peter Lund Jensen
God oplevelse, men har selvfølge ikke set regningen for service i nu— Peter Haes
Service montøren, kikkede stort set kun på sin computer, og mente ikke at der skulle gøres mere. Alle andre montører har kikket efter utætheder og påfyldt brain m.m. Brain var iøvrigt i det røde felt, som jeg påpegede men det blev også afvist. Efter 15 min var han væk. Uden at aflevere service rapport. Øv— jesper olsen
Fik fejl på mit Vaillant lige før Jul. Kontaktede Vaillant og fik at vide,at der først kunne komme en tekniker primo Januar 2025. Teknikeren kom 03 januer og konstaterede, at kompressoren var defekt og at der ikke var tryk på kølekredsen. Vaillant meddelte, at vi først kunne få repareret den 23 januar ! Reparationen blev udført 23 januar af en særdeles kompetent og dygtig tekniker. Pumpe udskiftet mm. Det er uklart, hvad vores serviceabonnement dækker. Der er 10 års garanti på Vaillant kompressorer, gælder det for os og er der rabat på arbejdslønnen når vi har serviceabonnement. Ventetiden har været over en måned fra vi meldte fejl og det har kostet os rigtig, rigtig meget i ekstra el-forbrug. Mvh Ib Jørgensen— Ib Thorkild Jørgensen
God oplevelse og meget tilfreds— Birgit Brandt
Har købt en varmepumpe Luft til Luft. Der mangler dele i kassen da jeg modtager den. Der er ingen hjælp at hente fra Vaillant. Oplever en medarbejder sige til mig, nååå er det sådan en varmepumpe, det er jo noget rigtig Kina bras.... Med andre ord jeg har købt et rigtig møg produkt. Handler aldrig her igen.— Martin Schmidt
Respons tider uacceptabel lang. 12-12-24--17-01-25 minus jul og nytår.😱🥴 men medarbejdere er flinke og effektive. Carsten Pedersen. Himlingøjevej 7a— joan pedersen
Man betaler for noget, og ved ikke hvad man får.— Christian Dam
Dygtig og venlig montør der vidste hvad han havde med at gøre.— Consumer
Altid god service— Bo Herrmannsen
Ganske fin service og servicemindet tekniker.— Rasmus Falkenberg
Vaillant App kunne ikke forbinde til Gateway efter nyt netværk var oprettet. Kom igennem under 1 min. hvor Jonas J yderst kompetent og venligt gav instruks, hvordan jeg nulstillede internetmodulenhed, og efterfølgende fandt mint netværk på Vaillant App enhed. Alt fungerer nu med effektiv hjælp fra Jonas J TAK— Oraklet
Vi udskiftede vores pillefyr til luft/vand for 5 år siden. Vi valgte at give lidt mere for en Vaillant varmepumpe, fordi de slog på tysk kvalitet og lang holdbarhed Vi har alle år fået pumpen serviceret af Vaillants samarbejdspartner efter foreskrifterne. Nu står vi her præcis 5 år efter med en reparation af kompressoren til 20.000 kr. og et print der er gået i stykker for anden gang (denne del har de dog taget på garantien) MEN historien med holdbarhed og tysk kvalitet er lidt en joke. Jeg er desværre også nervøs for hvad vi går i møde de kommende år. For umiddelbart er holdningen ved Vaillant at det må kunne forventes med reparationer i denne størrelsesorden, og tydeligvis noget de er bekendte med. Jeg har en forståelse for at ting kan gå i stykker, men efter de 2 års garanti er det bare ærgerligt. Så min oplevelse er at “den tyske kvalitet” ikke er pengene værd! Vaillant har ej heller tilbudt at betale delene mod at jeg betalte timerne, som jeg vil mene bør være normal kulance i sådan en sag. Slutteligt skal der dog lyde en stor ros til deres lokale samarbejdspartner som reagerede hurtigt, da vi stod uden varme og Vaillants egen tekniker som hurtigt, venligt og effektivt udførte reparationen. Men 20.000 kr. på de første 5 år er ikke godt nok!— Peter Lund Jensen
Vi fik i 2019 installeret en varmepumpe (jordvarme) fra Vaillant. Vi har hvert år fået serviceret varmepumpen af Vaillant's servicefolk. Alligevel har vi nu fået at vide her 5 år efter at varmeveksleren er blevet utæt og det vil kræve en større reparation at få varmepumpen til at virke igen. Vi har haft en montør på besøg et par gange for at løse problemet, første gang var hans udstyr gået i stykker, da han kom næste dag, opgav han efter 5-6 timer at løse problemet og oplyste at han ville få nogen fra Vaillant til at kontakte os, det var fredag eftermiddag og da han gik virkede varmepumpen ikke længere. Så var vi overladt til os selv uden varme og uden varmtvand og gik en weekend i møde med udsigt til frostgrader! Det er for det første bekymrende at man som kunde i Vaillant allerede efter 5 år skal forvente at bekoste et større beløb for at holde varmepumpen kørende. For det andet virker det som Vaillant ikke har mandskab nok, i hvert fald ikke med de rette kompetencer eller rette service gen, når kunden blot overlades til sig selv på denne måde.— Flemming
Altid rart med super professionel service på mit jordvarmeanlæg. Vaillant's servicetekniker "Dirch" yder en top service. Tusind tak for det 👏👏— Lars Brenfelt
Hurtig og effektiv udskiftning af utæt ekspansionsbeholder i gasfyret 🤩— Vagn Sylvest
3 år gammelt anlæg allerede kostet +20.000kr i reparationer. Det skal man da lige have med i budgettet når man vælger anlæg— Bjarke Bakkegaard
Hurtig og kompetent service oplevelse. Løste hurtigt vores problem. Senere på dagen ringede han - da han var kommet til at tænke over et par konstruktive forbedringer som ville gøre os endnu mere tilfredse - og forbedre effektiviteten af anlægget. Udstrakt service, som mange andre virksomheder kunne tage ved lære af! Vi oplevede, at teknikeren var til for kunden! TAK— Henning
God service udført godt og hurtigt, nu håber jeg så bare, at det holder denne gang.— Bjarne
Fantastisk service både på telefon og fra teknikeren Jeg har haft en virkelig positiv oplevelse med vaillant. Både deres telefonsupport og teknikeren, der kom ud, leverede service i verdensklasse. Da jeg ringede, blev jeg mødt af en hjælpsom og venlig medarbejder, der hurtigt forstod mit problem og fandt en løsning. De var effektive, professionelle og sørgede for, at jeg følte mig godt behandlet hele vejen igennem. Service teknikeren overgik alle mine forventninger. Ikke alene løste han problemet hurtigt og effektivt, men han tog sig også tid til at forklare, hvad der var gået galt, og hvordan jeg kunne undgå det i fremtiden. Hans imødekommenhed og ekspertise gjorde virkelig en forskel. Jeg kan kun anbefale firmaet til andre. Det er sjældent at opleve en så høj standard for service hele vejen igennem. Tusind tak for en god oplevelse! Venlig hilsen Frands Schmidt Dinesen— F. Schmidt
God og kompetent service— Harald Duus
Rigtig god opstart og indstilling af varmepumpe.— Henrik Bjørn Christensen
Super god hjælp og service. Lidt for stor travlhed trækker en stjerne fra, da jeg har måttet vente og rykke et par gange. Men de medarbejdere, jeg har været i kontakt med, har kun været venlige og hjælpsomme!— Jan Stegmann
Rigtig god kundeservice. Meget venlige og god service i forhold til hvad der skulle udbedres— Carina Gjersing
Me again...The temperature in my home is 6.0c. Was told my job had been escalated to head office and they would call within 24 hrs. My family has been without hot water n heating for nearly 7 days. Brand new boiler installed and has a a manufacturing fault. I have given them the curiosity of 24 hrs and have just called to be told they are now closed for the weekend. I'm beyond disgusted that due to a manufacturing fault my new expensive boiler is yet to work, this company thinks it's ok to leave a family in the middle of December for a week with no heating and hot water to wash or clean with. I have told by family solicitor friend to go to WATCHDOG & OMBUDSMAN which I will do... Would urge an other customer that has been left in this horrible situation to do the same.— Jules Swain
What an awful company!! I have just had a boiler installed and there is a manufacturing fault in the heat exchange water pouring in to it where the gas is - dangerous I'd say. So for 5 DAYS I have no heating or hot water in the middle of December. Engineer spent 5 minutes in my house to tell me they don't carry the parts and would speak to his manager and left. Customer service said the part is not in stock and they see if any engineers have one!! (They don't carry these parts). I was told I will get a call back in 24 hours. MY HOUSE MY FAMILY ARE FREEZING AND NO HOT WATER and no idea when this horrible situation will end. I will finish this email and will be seeking legal advise.— Jules Swain
Jeg har lige haft første servicebesøg af en meget venlig mand. Han fandt muligvis ud af, hvorfor jeg indtil nu har skullet fylde vand på systemet ca. en gang om mdr. siden monteringen af varmepumpen for nu to år siden. Dette er årsagen til at jeg kun giver fire stjerner. For hvis det virkelig bare var et justeringsspørgsmål, så ligger der fem stjerner fra mig. At jeg oven i købet var så heldig, at i telefonisk ville ændre første servicebesøg til en dag, hvor jeg faktisk var hjemme til at tage imod og det derved viste sig, at jeres mail med annoncerede servicedag var endt i min spammail og at jeg derfor ikke var blevet varskoet er bare held i uheld. Tak for god service Vaillant!— B. Vang
Supergod service, meget grundig og instruerende. Helt klar i top med forklaring og dokumentation for udskiftede dele. Vil ubetinget anbefale Vaillant serviceafdeling til Vaillantprodukter.— Tue
hurtig og kompetent service— poul andersen
Meget kompetent, præcist og venligt— Flemming Relster
Kompetent og dygtig tekniker, som var god til at forklare og vejlede.— Karsten Lund
Dygtige og høflige folk!— Carsten Erichsen
Hurtig og effektivt service,ved udskiftning af reservedel,og venlig servicetekniker.— Annette Rasmussen
Lynhurtig hjælp fra Vaillant, da vores varmesystem var stoppet, mens der var -11 grader. Vi er super tilfredse både med akuthjælp sent lørdag og teknikerbesøg mandag morgen.— Conny Berthelsen
We booked an annual boiler service which should include a thorough inspection and cleaning of key components, including filters. If the filter was blocked within 30 days of having an annual services, it raises questions about the thoroughness of the initial service. There was F75 Error Code: This error often indicates a problem with the water pressure sensor or pump. If debris was the cause, it should have been addressed during the service carried out 1-Nov 2024. While not all systems come with a magnetic filter, it is a good recommendation for preventing debris build-up. However, the engineer should of suggested it during the service, it should have been noted and possibly addressed then, not wait until it broke down leaving my very elderly parents without hot water and no heating for two days. The engineer which came out on 3 December to correct the issue, was very messy and water poured out everywhere on to the floor and furthermore lost the screws for the cover which is unacceptable. Professionalism and respect for the customer's home are basic expectations but not in this case. Given these points, it seems reasonable to question the quality of the initial service. I initially asked for a refund but was refused as the service was carried out thoroughly, not to my surprise it wasn't. So basically they did not apologise. Very disappointed with the customer service we received. Will think about using them again.— kika socratous
Omgående hjælp til kedelstop hos erhvervskunde.— Henning Nørret Nielsen
Kommer præcis som aftalt. Grundig og åben for at svare og forklare alle spørgsmål— Ingrid
Hurtig og effektiv service der sætter kundens behov først. Tak for det.— Kenneth Bisgaard
To dage er for lang tid uden varme og varmt vand. Ingen svar om, hvornår der ville “ske” noget. Selve udbedringen forløb helt OK.— Mogens Spang-Thomsen
Hurtig og effektiv hjælp— Steen Mallo
Som installatør montere vi flere vaillant produkter. Det er kvallitet til fornuftige penge, og der er altid god support fra vaillant hvis det er nødvendigt. Helt klart vores favorit— Sigurd Møller
Rigtig fin oplevelse med Vaillant. Fik skiftet en printplade i indedelen på Vaillants initiativ. Serviceteknikeren tog sig desuden god tid til at hjælpe med spørgsmål om indstilling og funktion af varmepumpen. Meget serviceorienteret og pædagogisk tekniker. Den 5. stjerne havet været givet, hvis jeg havde fået en teknisk forklaring på, hvorfor printpladen skulle skiftes. God oplevelse. Tak Vaillant.— Mikael Kian Hansen
God, hurtig og kompetent service.— Peter Hag
Alt gik som jeg forventede, kom til den aftalte tid, lavede tingene, og så var det på plads. Kunne ikke gøres bedre.— Villy Lykke Nielsen
Fin service, hurtigt udført.— Bjarne
Professionelle mennesker, det leverer rigtig god service- og ved hvad de foretager sig 😀— Gert Kyster
Teknikeren kom til den aftalte tid, udførte grundigt eftersyn og leverede servicerapporten samme dag. Han forklarede meget forståeligt og gav et par gode råd— BJØRN HANSEN
Mand nr 3 fra firmaet installerede fjernbetjening pr. tlf. på vores varmepumpe. Det tog 10 minutter.— Erik
Vores 12 måneder gamle Vailant varmepumpe stopper med fejl. Leverandøren, Enova oplyser at det er en garantisag overfor Vailant. tekniker fra Vailant kommer dagen efter, men kan ikke udbedre fejlen, vedkommende er kørt uden at overlevere det videre forløb. Igennem Vailants omstilling, kommer jeg i kontakt med en servicekoordinator som læser teknikerens notater op: Der mangler reservedele, Vailant vil komme tilbage og udbedre den kommende mandag. Jeg får at vide at teknikeren har sat elvarme på, så vi har varmt vand. Det virker dog kun den første dag. Over en uges nedetid på en ny varmepumpe vidner om et reservedels og support setup der slet ikke spiller. Størstedelen af ventetiden skyldes angiveligt mangel på reservedele. Det er useriøst at reservedele ikke er på lager. Oven i den oplevelse kommer den manglende kommunikation.— Christian Jakobsen
Super god og hurtig service Kompetent og rigtig behagelig tekniker Fuld plade :o)— kunde
Super hurtig og professionel løsning af fejl på vores gasfyr.— Ole Saxkjær
I leverede bare første klasses service hurtig og effektiv— Consumer
2 gang der blev forsøgt med installation af intetnetmodul - montøren gik med uforrettet sag Meget frustrerende— HAG
Hurtig og veludført service på gaskedlen. Jeg har ved tidligere udførte service påpeget unormal støj fra kedlen når flammen var i drift. Det blev ikke taget alvorligt. Ved servicet den 23/10 2024 påpegede igen problemet overfor servicemontøren (JH), som lyttede til kedlen i drift, og foreslog at udskifte reguleringsmodulet (0020146733). Det var den rigtige rådgivning, støjen forsvandt. Problemet har været der siden kedlen blev monteret fra ny den 27/10 2014.— kunde
Montøren og jeg (ejer ), havde en god samtale om muligheder for styring af gasfyr, som udgjorde en opgave. My Vaillant (app/ ej 5 Hz- venlig)- 2,4 / Hz er dens område- så de har været noget hurtige med styringsslet/ Opdatering af gl. App.!- Muggi— Nehrmann
der er jo ingen grund til at i skal ringe til mig for at høre problemet som jo er ret tydeligt som jeg skriver 26000kr i reparationer på under 7 år,erkend nu at det ikke er godt nok og giv en kompensation istedet for øregas— Visti Bundgaard
Har en kreditnota fra 10-09-2024, som Vaillant til dags dato (07-11-2024) stadig ikke har betalt mig tilbage. Til trods for jeg har været i kontakt med kundeservice 3-4 gange efter overskridelsen af tilbagebetalingen, hvor de hver gang lover at skubbe til sagen, så har jeg intet hørt eller set til de penge de skylder mig. Jeg er nået til det punkt hvor jeg nu har sendt dem en rykkerskrivelse (sendt 01-11-2024), som jeg desværre heller ikke har hørt noget til... Kundenummer: 9904594103— Mathias
Meget effektiv og serviceminded servicemontør— Stig T
Helt ok service— Hanne Marie Skov
Der var aftalt tid og man kom i det tidsrum. Høflig og venlig var montøren.— inge kruse
Kvalitetsprodukt og service— Allan Christiansen
Har bare hjulpet mig med mit problem.— Ester Malmdorf Frederiksen
Fik opringning om det problem jeg havde mailet om og fik en tid til servicemand. Han var gundig og tog det seriøst,min varmeveksler kører fint, og forhåbentligt et år til næste service.— Svend-Erik Hjorth
Super godt firma, er til at stole på, kommer på aftalte tidspunkt.— Lilian & Tommy Pedersen
Vi har haft Vaillant gasfyr i snart 10 år. Det har fungeret upåklageligt og servicen denne gang var til tilfredshed.— Birthe og Jørgen Dissing
Rigtig god service og god forklaring på hvordan varmepumpe virker— bo jonasson
En behagelig oplevelse at have besøg af jeres tekniker/servicemedarbejder, der var på den årlige inspektion.— Finn Lange Rasmussen
henrik er en fantastisk montør. Rar, venlig og meget kompetent. Svarer beredvilligt på mine spørgsmål (selvom nogle af dem er dumme ) Når han går herfra føler jeg mig påklædt til at passe min dejlige valliant kedel. Johs.— Johs Kirch
Hurtigt bestilling af tid til service af vores varmepumpe, ca. 5 hverdage. Yderst proffesionel teknikker og meget udførlig i forklaring af hvad han har lavet og hvordan han satte varmepumpens indstillinger korrekt op til vores type hus.— Jesper Christiansen
God service— Søren Knudsen
Let at komme i kontakt med hovedkontor Hurtig besked / montør kom til tiden Montør effektiv / kompetent— LARS JENSEN
Altid god og venlig service— Anne Hebert
Fantastisk service både med at aftale tid og gode priser kan bestemt anbefales— lars
Behagelig og kompetent servicemand.— Kristian Fredskild
vores varmepumpe har nu på under 7 år kostet os 26000kr i reparationer,det er jo helt galt at varmtvandsbeholderen skal skiftes på under 6 år og nu en defekt udedel havde set pænt ud hvis Vaillant havde betalt 50%— Visti Bundgaard
Hej Har haft en kanon oplevelse med kundeservice. Da jeg ringede var der ingen ledige medarbejder men indenfor 1/2 time blev ringet op af en utrolig kompetent og hjælpsom medarbejder ( Jonas). Efter skift af telefon havde jeg problemer med adgang til App.Det klarede Jonas lynhurtigt og gav sig tid til at vente til alt virkede - stor TAK Hilsen Lars— Lars Jensen
Super professional tekniker, god til at informere og alt spillede 100% Eneste minus er, at jeg skulle være hjemme fra 8-16 det må kunne gøres bedre. 4 stjerner herfra.— Yahya Ibrahim
Problemet løst/skiftet hurtigt. Professionelt udført,af kompetent serviceminded montør. Alle glade.— Henrik ivar Olsen
I bought a £420 plan for them to fix the boiler at a house I let and the minimum I would expect was politeness. The engineer arrived today at the premise and immediately told the tenant he would go away because he could not find parking. The tenant tried to explain that there was paid parking at the end of the road but he would not accept. He was very rude and kept insisting incorrectly that it was more than 100m away, which was against company policy. The tenant called my wife who tried to explain but he continued to be extremely rude. He prevented anyone from speaking and indicating where the parking was. To make matters worse, the engineer even went to the wrong house initially. It was the tenant that noted the van by chance.— angelo zavattieri
Tekniker kom som aftalt og efter opstartsservice fik vi en god og fyldestgørende forklaring omkring de forskellige indstillinger på gasfyret.— Lis & Søren Dahl
Service montøren gav en god service og svarede på mine spørgsmål og tjekkede det ud som jeg var i tvivl om.— Malene
Super service med god information— jesper olsen
Super service af Jonas i forbindelse med at få ny Vaillant APP til at fungere. Jonas fulgte hele tiden op på at det kom til at virke. Torben Kjerulff— Torben kjerulff
Jeg havde besøg ag en dygtig og meget kompetent teknikker som ikke alene tjekkede systemet grundigt igennem men også svarede forståeligt på mine spørgsmål. Meget tillidsvækkende. Mvh søren— Søren
Hej Vaillant. Da I "endelig" (sådan føles det når man venter på experthjælp for at få gang i vores luft til vand pumpe) kom blev jeg mødt af en virkelig kompetent og samtidig behagelig tekniker. Han klarede vores problem på nærmest rekordtid, samtidig med at han venligt og oplysende svarede på vores mere eller mindre kloge spørgsmål. Super professionelt.!— JAN CHRISTOFFERSEN
Det er en dygtig og behagelig montør der kommer ud, han havde tid til at besvare de spørgsmål jeg havde— Britta Jensen
God service og utrolig kompetente medarbejder.— Carsten, Birthe Hansen
Rigtig god service!— Carsten Sudergaard Nielsen
venlig og god service— Tina Rasmussen
Super kompetent service til tiden— Inger Kristensen
Super kompetente Serviceteknikere, god og effektiv service.— Danny Jensen
Fint eftersyn med god forklaringer på, hvad der blev synet. Gode og forståelige forklaringer på de spørgsmål vi havde. En meget behagelig oplevelse.— Jørgen Priess Poulsen
Det var proffecionel service og optimering— Joan Sørensen
Virkelig god service og vejledning. der var styr på det og jeg blev oplært i at bruge vores maskine.— Caroline Zeuthen
Der kom en teknikker hurtigt efter jeg havde ringet, men han kunne ikke løse problemet ,ødelagde håndtaget på en lukkemekanisme, ryddede ikke op efter sig. Jeg måtte næsten fortælle, hvad der var i vejen. Siden blev jeg henvist til en VVSer. Jeg har før haft problemer med Vaillant, så jeg kan ikke anbefale dette firma. (Varmtvandsbeholderen var gået.)— Birgit Witt Lindgreen
super service— Anders Andersen
Fin service.— Niels Simonsen
Kan det virkelig passe. at vis man har købt jeres Internet modul sidste måned. med følgende serier nr 2122xxx. Så kan den ikke installeres og man kan smide den på lossepladsen ?? Da firmwaren ikke kan opdateres og den nye app installeres ? Håber ikke det passer. Har været så utrolig glad for jeres produkt. igennem 6 år.— Kristian f
Hjælpsomme, præcis og dygtige folk— Hanne Borup
Historien er som følger: Jeg ringede til Vaillant den 5. august for at rapportere en fejl på mit solfangeranlæg. Men surprise! Den første ledige tid til reparation var den 26. august – små tre uger senere, så ingen hast dér! Da reparatøren dukkede op, måtte han konstatere, at han havde glemt noget essentielt: væsken til efterfyldning. Så et nyt besøg ville være nødvendigt. Snart. Inden for få dage. Den 28. august måtte jeg tage kontakt igen, da reparatøren mystisk nok aldrig viste sig. Svaret? Åh, væsken var stadig på bestilling! Hvorfor ikke, det er jo trods alt kun en vital del af reparationen. Jeg ringede igen den 13., 16., 24. september – og hey, endelig den 27. september fik jeg den glædelige nyhed, at væsken var ankommet! Jubii, og reparatøren kom den 30. september. Men ak! Fyldning og udluftning hjalp ikke, for nu skal pumpen også skiftes. Så her sidder jeg, efter snart to måneders ventetid, penge smidt efter unødvendig gasopvarmning i den bedste solperiode, og venter stadig på "mere info". Hvor tilfreds er jeg så? Ja, det kan du jo selv gætte på!— Jean-Claude Guinot
Super god service og fejlfinding— Consumer
Ingen service Ingen kontakt Ingenting Vi kan på ingen måde anbefale, at man får installeret en Vaillant varmepumpe. Det har været kaotisk fra start. Ring endelig hvis man ønsker en uddybning. Mvh Morten - 51276144— Morten
Top professionelt. I særdeleshed Tonni og Ken. Meget tilfreds med forløbet hele vejen igennem. Dem vil vi benytte fremadrettet.— Rasmus Hansen
At serviceteknikeren kom indenfor den angivne tidsramme og rengjorde og ryddede pænt op efter sig, der. Virksomhede adviserer i god tid hvornår de kommer.— Niels-Jørn
Super hurtig og professionel.— Uffe Christensen
Service rapporten blev gennemgået og forklarer hvad det forskellige betø— Asger
tip, top og tak for meget professionel service med god efterfølgende snak og instruktion— Gert Kyster
Vi havde igår fredag d.13/9-24 besøg af en yderst sød og behagelig tekniker som skulle lave årligt service på vores varmepumpe. Alt er fint da han er færdig. -troede vi. I morges står vi op til et oversvømmet gulv hvor der samtidig stinker er sprit i hele huset. Det viser sig at slangen på koldtvandshanen ikke er tætnet tilstrækkeligt så den drypper vand ud i vores teknikrum hvor der er også er ledninger og eltilslutninger. Samtidig er der blevet fyldt luft på vores ekspansionsbeholder, så der er gået hul på og der så har fosset sprit ud af, ud over hele gulvet. Vandet og sprit er så sivet ind under dørkarmen og ind under vores egetræs sildebensparket i køkken-alrummet. Jeg har har fuldt forståelse for at menneskelig fejl eller uheld kan forekomme. Så denne anmeldelse går ikke til ham teknikeren som var forbi. Den går derimod til det firma som han repræsenterer! For aldrig har jeg oplevet en så elendig akuttelefon som man ikke kan komme igennem til! Vi har forsøgt at ringe til jer flere gange i løbet af hele dagen hvor man bare bliver smidt af opkaldet uanset om man trykker 1 hvis man er bosat øst for Storebælt eller 2 for vest for Storebælt. I har simpelthen en akuttelefon. Som ikke virker! Det er jo hovedrystende og pinligt! Nu står vi så her og ved ikke hvad vi skal gøre. Vi har lukket for vandet og lukket lufttrykket ud af ekspansionsbeholderen for at stoppe spritlækagen. Og så må vi prøve at sætte en affugter på gulvet. Så må vi håbe at det ikke har taget skade, for ellers får i regningen… Men hvad vi ellers gør herfra, vides ikke da i ikke er til at få fat i. Så jeg håber bestemt at høre fra jeg på mandag. Ekspansionsbeholderen som der er gået hul i, skal udskiftes. Og så må jeg smutte i byggemarkedet i morgen efter et nyt spændebånd til vandslangen…— Peter Duran
Super fede produkter, sat op af et super dygtigt vvs firma. Så kan vinteren bare komme an. Stenkilde VVS fra Køge satte det hele op, og alt har simpelthen været en super oplevelse,hurtigt og kompetent.— Jonas Gaard
Kom til tiden og fyret kører efter besøget— Jytte Rasmussen
Som sædvanligt god service og til tiden.— Kjeld Mortensen
Brian var sød og venlig og hjælpsom— Søren Skov
Dygtige montører God service hvis man skal ringe om noget— Jette Hansen
altid det bedste— Олег Владимирович
Perfekt service Tusind tak Finn— Finn Severin Jensen
kompetent og grundig gennemgang af varmeanlægget. alle tider blev overholdt.— Klaus Hansen
Super god Service, Martin tog sig god tid til at forklare samtlige spørgsmål jeg havde, og sørge for at tingene fungerer.— Frank severinsen
Behagelig oplevelse med god forklaring på varmepumpe og drift. Vh Carsten, Strandvej 37.— Carsten Pedersen
En god oplevelse. Kom og lavede service på vores varmepumpe og rettede en fejl som var opstået, gået hul på et kobberrør.— Dan Sørensen
Søren (Vaillant tekniker) gjorde sit arbejde til punkt og prikke samt informerede om gode tanker til vedligehold osv. Generelt altid tilfreds med servicen.— Niclas Andersen
Jeg har haft lynnedslag i mit hus og stod uden varmt vand og varme, kontakt onsdag og torsdag eftermiddag havde de mit anlæg oppe og køre igen. Super tilfreds med både telefon kontakt og hastigheden på udført arbejde, 10/10— kasper lundholm
Kom til tiden og fik udført sit arbejde, uden nogen spørgsmål. Jeg er super tilfreds. Det var en rigtig venlig tekniker som også havde tid til at forklare mig noget jeg var i tvivl om. Godt arbejde :)— onegday
Servicetekniker kom til tiden og var venlig og kompetent. Men prisen på 2500 kr er for høj for 1 - 1 1/2 times arbejde. Årlig service udgift til varmepumpe er simpelthen for høj i forhold til de årlige energi udgifter. Service vil ofte udgøre 20-30% af de årlige varmeudgifter. Det er for meget.— Morten Aakjer Hansen
Min varmepumpe stoppede med at virke en lørdag men Vaillant har Ingen weekend vagt kørsel om sommeren. Min beskrivelse af fejlen og midlertidige afhjælpning af problemet blev affejet med et, er du elektriker ? Teknikeren kom samme dag som vagten åbnede igen, hvilket var positivt. Afhjælpning af fejlen var at skifte et print "fordi det nok er det som er i stykker" og en fejl er jo nærmest ingen fejl. Så nu kører mit anlæg igen men jeg ved ikke om fejlen er rettet eller om der er bare er skiftet noget fordi så har vi gjort noget.— Thomas Aakær Pedersen
Mit indtryk var, at det var en dygtig og ansvarsfuld service medarbejder, der tjekkede mit varmeanlæg. Han forklarede mig, hvad han lavede og svarede på mine spørgsmål.— Grete Inger Krogh
Hjælpen kom hurtigt. Så fik jeg er lille kursus om hvad jeg selv kan gøre og om indstilling det havde mariendal glemt da de stillede det op stor ros til jeres medarbejder— KundeIInger Asp
Montøren kom til tiden Lavet et flot stykke arbejde— Claus Boje
Vaillant (Thomas) kom til aftalte tidspunkt hvilket har været tilfældet i mere end 10 år. Jordvarmeanlæget fungerede upåklageligt hvilket det har gjort i mere end 10 år. Behagelig og effektiv service afvikling også med tid og lyst til at besvare alle mine spørgsmål. MVH/Jørgen— Jørgen V. Sørensen
Jeg har købt både Vaillant gasfyr og Vaillant varmepumpe for sammenlagt ca 84.000 kr. Jeg ringede ind til Vaillant for at høre om hvilken kølemiddel jeg skulle bruge til varmepumpen - der var desværre ingen hjælp at hente. Jeg fik over telefonen oplyst at Vaillant kunne oplyse mig det såfremt jeg tegnede serviceaftale hos dem. Jeg kommer aldrig til at købe Vaillant mere— Peter Johansen
Tekniker udebliver fra aftalt servicebesøg: Havde booket aftale om service på varmepumpen i tidsrummet 10-14, og af den grund tilrettelagt hjemmearbejde. Ringer kl. 13.30 for at spørge om en tekniker er undervejs. Medarbejderen kontakter teknikeren, som skal have svaret, at han har været på adressen to gange(?), og har forsøgt at ringe mig op(?) Teknikeren har noteret sig, at min bil rigtigt nok holdt i indkørslen. Jeg kan blot konstatere, at jeg ikke været ude af døren, har arbejdet ved min PC hele dagen, og ikke har nogen mistede opkald på min telefon. Hvad skal jeg tro? Medarbejderen i telefonen beklagede end ikke, og gjorde ikke et forsøg på at rette op på miseren. “Jeg kan give dig en ny tid.”— Jakob
God og hurtig service— Ib Brodersen
D. 19. juni aftalte vi med/via Mia hos Vaillant at der skulle foretages eftersyn på vort gasfyr d. 2. juli og fik e-mail bekræftigelse på, at teknikeren ville dukke op nævnte dag mellem 09:00 og 12:00. Dette blev også bekræftet dagen før, igen pr. email. Den venlige tekniker dukkede, som aftalt, op d. 2. juli, men kl. 08:35. Han ville være ankommet kl. 08:00, hvis der ikke havde været uheld/forsinkelser på vejene. Helt ok med besøg fra kl. 08:00, hvis man bare ved det. Heldigvis var vi lige stået op. Efter det udførte service eftersyn, som viste, at alt var i orden, tog vi i sommerhus, hvor vi ville have været godt en uge. Da der imidlertid om fredagen d. 5. juli blev varslet mulighed for det værste skybrud i 14 år, valgte vi lørdag d. 6. juli pm at tage hjem, da vort rækkehus er bygget in i en skrænt med kælderen under jordoverfladen. Ved hjemkomst lørdag konstaterede vi, at der ikke var varmt vand. Fyret viste "FEJL KEDEL" samt "F.23". Det hjalp ikke at slukke og genstarte fyret, som efter et stykke tid viste de samme tekster. 2 e-mails blev sendt til Vaillant søndag d. 7. juli, ligesom vi fik fat i den vagthavende hos Vaillant, øst for Storebælt. Han kunne oplyse, at man kun rykkede ud i weekender og helligdage i vinter halvåret, men at jeg - da jeg havde sendt e-mails - ville blive kontaktet mandag morgen. Dette skete ikke, hvorfor jeg kl. 11:54 ringede til Vaillant på nummeret 46160200, hvor jeg fik kontakt med Niels, som ikke umiddelbart kunne se mine e-mails. Jeg bad derfor Niels undersøge sagen og herefter ringe tilbage. Dette gjorde Niels så kl. 12:42 og meddelte, at en tekniker netop var kørt fra Måløv (eller Mørkhøj?). Det var så Jeres venlige tekniker fra d. 2. juli, som efter nogen tid fandt og fik rettet fejlen. Han undskyldte meget til min kone, som naturligvis blot kunne sige "ingen problem - det er jo hvad der kan ske". Så bortset fra at vi fik besked om besøg fra kl. 09:00 og Teknikeren fra kl. 08:00 , at jeg selv måtte ringe/rykke for nyt mandag middag d. 8. juli, og at eftersynet forøvrigt er et år forsinket, er servicen ok.— Amdi Enevoldsen
Hurtig hjælp. Ringede ca. kl.9 og reparatør kom kl. ca. 11— Grete Inger Krogh
Det gik da godt så jeg glad— Mesut
Montøren var for at lave et årligt eftersyn og gav sig virkelig go tid til at sætte mig ind i hvordan mit anlæg fungere teknisk. Jeg fik gode råd og han spurgte meget ind til hvad vores hustand havde behov for. Virkelig en dygtig medarbejder der tager sig tid til at give kunden en go oplevelse.— kim Kongsgaard fog
Hold da op nogen arrogante ‘narrøve’ jeg købte for 3 år siden et gasfyr til ca 28.000 og efterfølgende en varmepumpe til 56.000 kr. og da jeg idag ringer til dem for et enkelt spørgsmål vedr kølemiddel jeg skal bruge så vil de ikke oplyse det førend jeg tegner en serviceaftale. Føj for et firma— Peter Johansen
Super godt man bliver kontaktet og tilbudt en tid. God service. Flink service teknikker.— JR
Meget tilfreds. hurtigt udrykning fra vi kontaktet Vaillant 🌞— Torben Eklander
Er meget glad for vores varmepumpe. Den larmer ikke og kan fjernbetjenes.— Axel Salzwedel
Kan kun anbefale besøg derfra. De kommer til tiden og er utrolig serviceminded.— Marianne Nielsen Lorenzen
Super kompetent service medarbejder der gik varmepumpen igennem for første gang, desværre drypper snavse samleren nu så det skal jeg have ordnet skal dertil siges at den er meget dårligt placeret.— Jan Riis Schou
I kommer og installerer internetmodul og når montøren går derfra virker det ikke. Er udd i forklaringer om at det bare skal have noget tid og at 2,4 GHz wifi er mere sikkert end 5,0 GHz., hvilket er noget vrøvl, samt at vores telefoner skal køre på 2,4 GHz for at det virker. Det er muligt at Vaillant internetmodulet skal køre på 2,4 GHz, men det har intet med vores telefoner eller andet udstyr i huset at gøre. Måske I ikke skal sende en kølemontør næste gang, der ikke er oplært i at installerer internetmodulet. Det virker i øvrigt stadig ikke.— Dorthe og Frank Jensen
Så kom der endelig en kompetent person , der kunne lave mit gas fyr, der blev fundet en del fejl, alt dette blev lavet dagen efter opringningen, og Service vognen havde alle delene der skulle bruges dertil. Det blev lavet inden for garantien, og jeg kunne forstå at Vaillant stadig ville hjælpe i visse tilfælde, selv om garantien var udløbet. Siger tak til Dirch, som også brugte tid på at forklarer indstillingerne til fyret Isabell— Schilling
Kom til tiden godt udført arbejde og ringede inden ankomst flink montør.— Jimmy petersen
Hurtig - Effektiv og omhyggelig service— Bill Pharsen
Dygtig og kompetent medarbejder— Anette Rise
Imødekommende og pædagogisk service-konsulent - jeg fik derved stort udbytte af service.— Holger
Fin service og en montør som var omhyggelig og dygtig med de ting der skulle laves— Jan Holmström
Dejlig kompetent servicemedarbejde......— Michael Winther
Nyt gasfyr gik torsdag aften (ingen varmt vand). Jeg ringede til jer fredag morgen og fik at vide at I kunne sende en mand ud mandag. Det kunne jeg ikke acceptere - vi skal da ikke undvære varmt vand hele weekenden. Det er for ringe og så et helt nyt fyr. Først da jeg flere gange sagde det ikke er acceptabelt, kunne det det pludselig lade sig gøre. Men da de var her fredag, sagde de at de ikke ville kunne komme til at skifte pumpen, da fyret skulle pilles ned, fordi de ikke kunne komme til på grund af pladsen med bordpladen nedenunder. Så nu skulle Leon Petersen komme om mandagen og pille fyret ned og skifte pumpen. Så ingen varmt vand hele weekenden. Det mest dumme var, at da Leon Petersen kom mandag morgen, kunne han sagtens komme til ud at pille fyret ned. Han tog ud til jer i Valiant for at hente reservedelen og skiftede den så uden at pille fyret ned. Så havde vi varmt vand igen, men det kunne jo allerede været sket om fredagen.. Ingen særlig god indsats af Valiant....— Eric
👍♥️♥️♥️♥️🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰— Hans Jørgen Hansen
Rart at have en specialiseret Vaillant tekniker til eftersyn at gasfyr, med gode råd og professionel fremtræden :-).— 464527
Fantastisk service fra booking til udførsel af eftersynet på vores gasfyr. Dirch forklarede omhyggeligt, hvad han havde lavet og viste mig undervejes resultatet af de målinger han foretog. Han anviste den bedste indstilling for fyret for den kommende periode. Rigtig behagelig og kompetent, det gør en kæmpe forskel for oplevelsen.— Anne Katrine Teller
Dejlig oplevelse— Lisbet Carstensen
Meget fin service af tekniker.— Vagn Hansen
Hurtig, venlig og kompetent service— Olaf Andersson
Problemløs og kompetent service— Jens Dybro Sørensen
Flink og samvittighedsfuld montør— Arne Jakobsen
Super godt og kompetent eftersyn-TAK— Lene Knudsen
Supert arbejde og vejledning fra Vaillant i dag på vores varmepumpe som have en fejl på garantien. Så håber vi problemet er løst og vi ikke får flere fejl meddelser.— Søren Johansen
Et fagligt og hyggeligt eftersynsbesøg. Fik en kompetent og letforståelig forklaring på de stillede spørgsmål. 👍— Kjeld Jensen
Super duper.......🤗— Mogens Jakobsen
Ringede til Valliant da vi ikke havde varmt vand. Serviceafdelingen hjalp i telefonen med at teste nogle ting på anlægget. Det virkede desværre ikke men inden for 3 timer havde vi en tekniker på besøg. Kanon hurtigt service af kompetente medarbejdere.— Anders Zon Christensen
Vi har både luft til vand varmepumpe og ventilationsanlæg fra Vaillant. Varmepumpen fungerer ganske fint mens ventilationsanlæg er et værre mareridt. Vi oplever intet andet end fejlbeskeder og ekstrem støj, og har brugt mere end knap 25.000kr på fejlsøgning uden at nogle har formået at løse det. Endnu værre, så er der ingen hjælp at modtage fra Vaillant selv; de kan ikke pege på EN samarbejdspartner på Sjælland som de kan anbefale og efterlader forbrugeren med problemerne selv.— Martin K
Jeg/vi er meget tilfredse. Tak for jer. I er klar til hjælp når vi kalder. God sommer til jer— Stina Bargmann Toft
De har lavet det aftalte— PER JOHANNESEN
en proffessionel service, hurtigt og effektivt— Christian Thyssen
Vi har på tredje år en Vaillant luft til vand varmepumpe. Den er meget stabil og driftsikker og har et bemærkelsesværdigt lavt strømforbrug. I de tre år har der ikke været et eneste driftsstop eller tekniske problemer iøvrigt, men vi overholder også det årlige serviceeftersyn, som vi fik lavet i dag - selvfølgelig af en af Vaillants egne serviceteknikere. Der var som sædvanlig ingen bemærkninger. Vaillant kan stærkt anbefales. Tysk kvalitet helt ind til benet.— Per S.
Altid god service God information ved besøget Mvh Bjørkill— kunde
Super med Wifi integration til mit gasfyr, som Vaillant installerede hurtigt og uden problemer af serviceteknikere, som var venlige og behagelige at snakke med. - Og så kom de til aftalt tid :)— Gregers Sornn-Friese
Havde et lille problem med et helt nyt gasfyr med installation af App til fjernstyring af funktionerne. De kom ud og fik løst det fint.— Mikhail Hansen
Dygtig service konsulent og meget behagelig. Tog dog alt for lang tid før der blev reageret på vores reklamation. Håber også det virker når kulden sætter ind påny.— Frank Holst Andersen
En åben og vidende teknikker fandt fejl lyn hurtigt— Christian Thyssen
Servicemanden Henrik er en meget dygtig mand til at have tålmodighed til at besvare spørgsmål fra en ældre pensionist. Varmepumpen kører perfekt når han har efterset den. Tak for det.— Jørn Pedersen
Hurtig og god service— Lars Bjørn Hansson
Eklatant mangel på kundeservice, ved udfordring med app til styring af Luft/Vand varmepumpe. Nu har jeg, siden 18 marts, forsøgt at få jer til at slette min konto i jeres Vaillant app, da det fremgår at den er deaktiveret og skal klntakte en systemadministrator, medførende at jeg derfor ikke kan logge ind på mit varmesystem. Jeg kan heller ikke oprette en ny konto, da mit system/gateway er logget på min deaktiverede konto, og først skal frigives, før jeg kan få lov til at lave ny konto. Dog kan jeg jo ikke få lov til at få adgang til den konto hvortil det er knyttet. Vi snakker 2 måneder nu !!. Hører INTET fra jer, med mindre jeg efte flængede tid IGEN kontakter jer, uden at fåe en løsning. Har for ca 4 uger siden haft tekniker ude hos mig i boligen, og han oplyser at det er simpelt, min konto skal blot genaktiveres eller slettes, så jeg kan lave en ny… Han ringede endda til én af de 2 navngivne teknikere og oplyste at mit system inkl. Gateway fungerer fint, og bad dem sørge for at min konto blev genaktiveret eller nulstillet. Men IGEN… Der sker INTET !! Det er efterhånden noget af det mest amatøragtige jeg har været ude for. Jeg har et +100.000kr anlæg jeg ikke kan få lov til at styre,via ekstra indkøbt wifimodul og app, fordi I ikke kan tage jer sammen og få ordnet min kontoadgang. Har ofte talt med 2 specifikke teknikere i jeres tekniske afdeling, men begge giver en sludder for en sladder og vender så aldrig tilbage. DET ER I AL FALD IKKE KUNDESERVICE !!.. Har skrevet utallige gange. og ringet utallige gange og intet sker. Senest ringet til én af de navngivne tekniker for 2 uger siden, som IGEN lover at finde en løsning og vil kontakte mig… Har INTET hørt fra ham igen … Jeg kan kun håbe på at blive ringet op, snarligt, af en kompetent tekniker, med en løsning på mit problem … Nu må det her cirkus altså stoppe !!!.. Beklager at måtte gå så langt, som at lufte min store utilfredshed på jeres Trustpilot, men min tålmodighed rækker altså ikke længere …. Og tro mig, jeg har forsøgt at få udfordringen løst mange gange uden den fornødne hjælp fra jer… Trods alt 2 stjerner, da pumpen og systemet fra Vaillant virker rigtigt godt..— Jesper Foss
Altid god service— Luffe Bondam
god service til tiden— Allan Krogh Jensen
Super flink, informativ og meget kompetent servicetekniker...— Kenn Bielefeldt Nielsen
Venlig og rar tekniker, let at tale med.— Arly Nielsen
Godt tilfreds. Fik god forklaring på hvad målingerne betød, og hvordan anlæggets tiistand var.— Jørgen Erik Jensen
Endnu et servicebesøg af Vaillant - og derfor endnu en mail med opfordring til anmeldelse... Desværre er støjproblemerne med vores nye Vaillant varmepumpe (luft til vand) stadig ikke løst. Vi afventer fortsat konkret problemlokalisering og -løsning.— Gon Brorson
God service— Per Andersen
Super service given by Mathias— John Cappelen
God service og faglig udførelse af opgaven— Thora Nielsen
5 kvarter gik der fra jeg rapporterede en fejl på CO2 måleren i vores gaskedel til vvs montøren Sternberg, før end fejlen var afhjulpet af producenten Vaillant indenfor garantien. Venlige og kompetente folk ved telefonen og dygtig og venlig montør.— paolo blem
Mit nye gasfyr gik død (Motherbord) var defekt, montør kom ca. 1 1/2 time efter og det blev skiftet samt en god information omkring selve driften af det.— Henning
God service Det er bare så fint ,hurtig og nem med dem.— Boye larsen
Jeg fik en god service, hurtig handling. Jeg undrer mig dog over, at jeg selv skulle finde ud at der (gratis) kunne monteres et boks på fyret, så det kunne betjenes via APP. Det havde været rart det blev monteret i forbindelse med at fyret blev installeret. Nu måtte jeg være hjemme to gange.— Eric
Meget behagelig,kompetent og omhyggelig servicemedarbejder, der vidste ,hvad han havde med at gøre.Kom til tiden og jeg blev informeret i god tid om besøget.— Karin
Min sag startede med en klage for lidt over 1 år siden og en kamp med firmaet. Dog har hele kampen været sagligt og professionelt selv om det var hårdt. Sagen er i dag afsluttet med udskiftning af min uddel. Alle personer fornær en leder som startede min klage op har været yderst professionel og venlig og den leder jeg snakkede med for over 1 år siden er stoppet i jobbet. Kan klart anbefales. Det er ok at være uenig så længe alle holder sig til fakta og regler. Valliant har rent faktisk strukket sig en tand ekstra og sådan skal det være. Stærkt.— Murat Ünsal
Der har aldrig været noget , altid en god service 👍— Kem J
Efter at have været I nødposition siden fredag i sidste uge er det rart det igen køre som det skal. Slut med at ligge søvnløs om natten— Stina Bargmann Toft
Vi har netop tegnet serviceaftale og har haft første servicebesøg på vores luft til vand varmepumpe. Yderst god service og meget venlig betjening.— Lasse
Fantastisk service og professionel indstilling— Nikolaj
Blev hele vejen igennem informeret, søde og kompetente medarbejder Tak— Christoph Bromberg
Super god betjening— René Schibler
Er blevet tvunget til at skifte til den nye app MyVaillant. Men selvom Vaillant ikke længere tillader at bruge den gamle app MultiMac efter den 1. april, og derved tvinger kunderne til at skifte til den nye app, har de desværre frigivet en app der er meget mangelfuld. Det betød blandt andet at da jeg havde lukket for systemet i den gamle app kunne jeg ikke tænde for anlægget med den nye app. Jeg ankom derfor til et sommerhus der kun var 8 grader varmt. Efterfølgende kan jeg konstatere at den nye app slet ikke har de nødvendige funktioner som jeg har brug for. Jeg kan ikke tænde og slukke for anlægget, og jeg kan heller ikke anvende fraværsfunktionen. Desuden kan jeg ikke slukke for cirkulationspumpen. Appen fungerer ganske enkelt ikke til mit behov. Havde jeg vidst dette, havde jeg aldrig købt et Vaillant anlæg.— Johnni Læbel
Kommer som aftalt blev herefter ringet op hvor han fortalte hvad der er rettet.— PER JOHANNESEN
Har haft første service på vores anlæg idag og det var en god oplevelse en meget informativ montør . Super service. Mvh Lars knudsen— Lars Knudsen
Til tiden og en flink og forklarende service tekniker— Bill Pharsen
God service og var de til tiden.— Afshin Ghanbari-Siahkali
Alt er OK— Asbjørn Johansen
Behagelig og kompetent medarbejder— Bent Kristensen
Meget tilfreds med servicen— Alex Pedersen
Flink servicemedarbejder, og god service— Erik Christiansen
Aftale overholdt. Hurtig og kompetent medarbejder, som eksakt vidste hvad der skulle foretages - super effektivt.— Jørgen Thode
Montøren var meget behagelig og udførte alt præcist— Joseph Salamon
Tros mit hjemme strikket anlæg, var han meget service minded, og informativ 😃— René Hansen
super behagelig service, letforståelige svar på vores spørgsmål alt i alt en super oplevelse. stor ros til Søren— Lis Pedersen
God dygtig og serviceminded hele vejen igennem. De kan godt være stolte af deres servicemand Mathias, han løste opgaven til ug. Mvh Peter Nyholm— Peter Nyholm
Påske søndag havde jeg driftsstop på min vaillant varmepumpe - Jeg har et serviceabonnement som også dækker driftsstop. Jeg ringede adskillige gange på det telefon nummer der er oplyst i serviceaftalen - der blev ikke svaret -det var ikke muligt at ligge en besked. Der er også oplyst en mailadresse til at sende en besked - jeg fik besked at mailen blev blokeret hos modtageren. Tirsdag - altså første arbejdsdag efter påske skrev jeg til vaillant om oplevelsen - der blev ringet på min mobil - jeg var optaget og min hustru fortalte at de kunne ringe en halvtime senere - de har stadig ikke ringet Man kan vist ikke kalde det service - det er helt uacceptabelt at tegne/sælge service uden at kunne levere.— Kaj Heje Skafte
Fik udskiftet defekt køle-ventil, som blev expres leveret til Gilleleje. Brian arbejdede ihærdigt og fik løst problemet ila 3 timer. God og effektiv service.👍— Jørgen sommerhus
God service og professionel vejledning.— Rene
Der er ikke noget som virksomheden kunne gøre bedre. Alt gik som fod i hose.— Bodil Brohus
Fantastisk service, og rigtigt veludført arbejde.— Dorthe winther
Vi har en 3 år gammel varmepude fra jer har virket fint i 3 år . Har nu kørt på nøddrift i 3-4 uger vores vvs mand kan jeg ikke få hold på og i siger i ikke kan gøre noget det skal gå igennem ham. Hvis han nu er syg eller firmaet lukker skal jeg så smide 3 år gammel varmepumpe ud købe en ny ? Md garanti og så en læge erklæring på vvs manden så han ikke går bort så længe jeg har jeres produkt. Skriver den her latterlige besked og håber i fatter at det for os er en dum ting med en varmepude til 80000 kr og skal så tage bad i den lokale svømme hal. Mvh— Lars Knudsen
Super serviceminded tekniker, Thomas, som tjekkede min varmepumpe! Grunden til de kun 4 stjerner er fordi jeg måtte vente længe på at få tjekket en fejl ( måske manglende kommunikation fra VVS firmaet, som jeg har købt den hos😉)— Nina Schack
Servicebesøg til tiden— Kirsten og Lars
Vi fik besøg af en rar og meget kompetent mand og fik ordentlig besked om det der var værd at vide omkring vores Vaillant 🌞🌞🌞— Kirsten B Olsen
Vi havde besøg af Thomas! Vi fik en virkelig god service og feedback på vores anlæg! Han var meget tålmodig og svarede på alle mine spørgsmål, så jeg kunne forstå det, også selvom jeg skulle have det af vide nogle gange😅— AS
Meget fin service— Kristine
God service men meget vanskeligt at komme igennem og få en aftale— Jørn Peter Petersen
Super service og retter evt. fejl— PNJ
Super service— Thomas Birk Sørensen
blev udført af en dygtig montør, hurtigt og effektivt— Per Krag
Hurtig og professionel service— Niels Holm Hansen
Super serviceminded tekniker - kom til tiden og var venlig og informativ - kan klart anbefales— Per Nommensen
Kompetent service på varmepumpe. Meget tilfreds🙂— Dorte Andersen
Super god service hele vejen igennem, virkelig dygtig medarbejder der var ude hos os. Tak— Maria Mørck
Service af luft til vand anlæg. Super fin service, og rar servicetekniker kan klart anbefales.— Kenneth Dyregaard
Havde besøg af tekniker, som gav sig god tid til at forklare hvordan vi bruger vores nye fyr bedst mulig.— Peter Ringholm Aalholt
Super kompetent vejledning gennem telefonen samt kompetent service efterfølgende. Lille minus var omstillingen, tog man den private del blev der lagt på når man ringede, men så tog erhverv sig af problemet.— Lars Jensen
Har haft lidt problemer med min varmepumpe fra Vailant da det var koldt. Support hjalp mig igennem og løste problemet. Super flinke og hjælpsomme. Har idag den 28/2-24 haft service på varmepumpen. Tekniker Nicolai Hartung ringede som aftalt og kom til tiden. Gav en sindsyg god service og forklarede en masse om produktet. Så vil 100 procent anbefale Vailant til andre. INTET at klage over her— Ronni Jensen
nu efter en hel weekend og 2 dage har der ikke været flere nedbrud så undskyld mit hårde udfald mod jer ,var bange for at jeg aldrig ville slippe af med den dumme fejl. men det lader til at være i orden nu undskyld og tak.— Benny Laursen
I forbindelse med vi har overtaget et hus med vaillant gasfyr, har vi været i tvivl om nogen indstillinger, og hvor ofte fyret skal gå på brænder spærre tid, og da vi har ringet ind til vaillant, så bliver vi henvist til en service aftale, eller at vi skal kontakte vores lokale vvs’er. Det er da utroligt at man ikke engang kan ringe ind, og få hjælp til små ting, som at indstille sit gasfyr korrekt. De ønsker åbenbart ikke at hjælpe deres kunder, som har købt et dyrt produkt hos dem.— Anna Beatriz
Service tekniker kom til aftalt tid, arbejdet blev udført professionelt og personen var behagelig at tale med. Det eneste negative var tiden fra første kontakt til udbedring af fejl var næsten 2 måneder, (reservedel skulle bestilles, men alligevel)— Steen Henriksen
ok— Aage Cordua
Vaillant er en forvokset smedeforretning, der forsøger sig med elektronisk styring deres gasfyr v.h.a. forskellige apps. Det går ikke særlig godt for dem. Den gamle app var ulidelig langsom, og den nye, som de tvinger kunderne over på pr. 31. marts, 2024, er ufattelig besværlig at installere. Til gengæld virker den ikke.— Per Hedegaard
Tog ansvar og løste problemet— PNJ
Sød, venlig og meget hjælpsom, han forklarede det, så jeg forstod det. Det krævede en del. Kan kun anbefale Vaillant *****— kirsten skov
Fejlmeldte fyr om morgenen. Servicetekniker kom på under en time og skiftede CO-sensor på garanti samt printkort per kulance. Super service— Bent
Hurtig og effektiv eftersyn af luft til vand pumpetjek— Inge-grunnet
Dygtig servicemontør der gennemgik varmepumpen og forklarede det han lavede.— Anders
God service hele vejen i gennem. Fra valg af servicepakke til vedligeholdelse af min varmepumpe. Serviceminded administration, hvor man ikke får oplevelsen af, at de forsøger at sælge én noget. Flink teknikker, som havde tid til at svare på alle mine dumme spørgsmål mens han udførte service på min varmepumpe. Jeg fulgte med i processen og kunne tydeligt se, hvordan teknikeren ikke gik på kompromis med detaljerne. En lille ting som at sørge for ledningerne bliver ført og sidder pænt gør en stor forskel og vidner om professionalisme. Et enkelt minus er, at min varmepumpe blev leveret med en bule i lamellerne, dog har det ingen betydning for dens funktionalitet.— Andreas
Kompetent montør som ved hvad han skal se efter, hvordan fejlene skal løses og han afleverer anlæg i færdig stand.— Jesper
alt blev udført hurtigst muligt. og teknikeren kørte ikke før han havde tjekket at alt virkede.— Tommy
Bestilte i August 2020 en Arotherm 12kWh varmepumpe. Valgte Vaillant grundet jeg ville købe kvalitet som kunne holde i mange år. Her 3½ år senere brænder min kompressor af, hvilket jeg havde forstået egentlig var dækket af garantien. Det viser sig så ikke er korrekt, på trods dette fremgår af salg betingelserne på hjemmesiden (et hint til at få rettet til) "10 års garanti på kompressordelen af jord og luft til vand varmepumperne flexoTHERM/flexoCOMPACT exclusive, såfremt serviceinterval overholdes, på resten af de øvrige komponenter er der 2 års garanti." Så hermed en opfordring til kommende købere, virkelig at få gennemgået tingene inden i vælger Vaillant som leverandør. Når alt det så er sagt, giver pumpen en fin varme og er dejlig lydløs.— Rasmus Grindsted
God service— Fila Frederiksværk
Ken in renewables tech dept deserves a raise! Guided us slowly through what needed to be done. Patient and calm manner. Thank you for your help.— Tom
Problemer med frem- og returløb fra/til solfanger for varmt brugsvand blev ikke løst.— Torben Thomen
Konstaterer kl 5.00 at varmepumpe ikke fungerer - ringer til Vaillant kl. 8.00 - Kl 11.00 har Vaillant Service tekniker været forbi og fjernet noget snavnt i en pumpe - anlægget kører igen - skal bemærkes at de er første stop/fejl på varmepumpen efter 30 mdr drift - Super— Bent Rasmussen
fejlfindingen virkede, og vi fik varme i huset igen. desuden fik vi en række gode råd - vejledning og advarsler, som er værdifulde for en nybagt varmepumpebruger.— erik bock
Problemfri og hurtig respons på reparation af gasfyr. Super service og kompetent og venlig serviceteknikker. Fremragende service organisation.— Reidar Rasmussen
Har fået installeret Vaillant varmepumpe (luft til vand) og den larmer ulideligt meget. Generer dagligdagen, nattesøvnen og desværre også naboerne, på trods af at den vender ud mod vejen og ikke mod naboer. Både monteringsfirmaet og Vaillant selv har været på besøg for at løse problemet, dog uden held. Jeg får at vide, at de kender til problemet, da det sker hos mange andre kunder (med dette konkrete anlæg), og vil løse det, men indtil det sker eller de skifter den ud, kan det ikke blive til flere end 1 stjerne. For et sådan produkt er ubrugeligt.— Brorson
Gasfyr melder fejl på CO² censor, ringer til VVS selskab som giver beskeden videre til Vaillant. Bliver kort efter kontaktet af Vaillant og de sender en ud til os i løbet af en time. Super fin behandling af Vaillant, både på kontoret og serviceteknikeren som fik skiftet censoren i løbet af ingen til.— Kunde fra Lynge
Gas montøren vidste hvad han havde med at gøre og var god til at formidle sin viden til os. Fyret var fejl instaleret af en anden leverandør, men fungerer nu perfekt.— Ole Friis
2 x service besøg af Vaillant. Første besøg ankommer teknikker ca 1,5 time tidligere end aftalt, uden underretning. Jeg kommer hjem i god tid før aftalt tidsrum og venter de 2 timer, før jeg ringer og stiller spørgsmål. Teknikkeren kommer så igen sidst på dagen, laver service og konstaterer fejl. Ny tid bookes til udbedring af fejlen. Første ledige tid er ca. 1 md. senere. Samme teknikker ankommer som aftalt til reparation af varmepumpe, men denne gang har han så ikke fået den pågældende reservedel med sig og må afsted igen. Faktura modtages og er 20% højere end oplyste maxpris. Det kan selvfølgelig være momsen men som forbruger forventer jeg at den pris der oplyses er inkl moms eller at man oplyser pris og tilføjer + moms. Ellers udmærket service fra kontoret og teknikkeren flink og rar, men bestemt plads til forbedring.— Rikke E.
Hurtig og kompetent service— Harald Duus
Super professionel service👍👍👍— kenneth list
Hurtig og god service— Dennis Andersen
Kompetent og god service— Jack Kure Købke
God service! Meget kompetent— Gert Moelgaard
god betjening og perfekte svar— Per Andreasen
Hurtig og professionelt.— Bent Rasmussen
Super god oplevelse. Bare OK.— Per Dalhoff
Top service og rådgivning— Jeppe Cortsen
Go’ service og dygtige fagfolk, der kan deres kram. 👍💪— Brian Andersen
Super servicebesøg med dygtig tekniker 👍— Michael Jakobsen
Årligt serviceeftersyn. Ok, men meget bekosteligt.— Arne Jensen
Super god service og behagelig montør— René Hartvich
god og hurtig hjælp med fyret— Jytte Madsen
Meget kompetent og hurtig montør!— Anne Hansen
Hurtig, effektiv og behageligt besøg👍— kim Mandrup
Tusind tak for forklaring og tjek af vores luft/vand pumpe. Meget kompetent medarbejder i sendte herud.— Stina Toft
Fint og grundigt eftersyn og Faris var lydhør for mine input.— Steen Greve
Hurtig service Kom samme dag som de blev opmærksom på problemet— Mogens Andersen
Medarbejderen er altid venlig, imødekommende, præcis, hurtig og faglig dygtig— Poul cappelørn
Kan kun anbefale service fra Vaillant. Kom til tiden og en flink og venlig mand der havde tid til at forklare hvad han lavede.— Kurt Gaard
Altid perfekt og en særdeles kompetents medarbejdere der udførte et fremragende arbejde. Mvh. Kjeld Mortensen— Kjeld Mortensen
Super professionelt, godt og hurtigt eftersyn af vores jordvarmeanlæg.— Jens Christian Larsen
Hurtig og effektiv indsats. Varmepumpen i gang efter ca 30 min. Flink og dygtig reparatør.— Ole Ingemann
Dygtig og kompetent servicetekniker som optimerer anlægget ud fra nyeste viden/erfaringer. Tilmed rar og venlig.— Gitte Bach
Som altid glimrende service fra Vaillant. Tidsbestilling uden problemer og ankomst til tiden..... udført service og tid til at forklare lidt teknik. Ryddeligt, og høflig servicetekniker. tak..— Randi Andersen
Hos Vaillant har jeg kun mødt flinke og hjælpsomen personer, såvel som på kontor og i marken. (for de teknikere jeg har mødt)— Ole A.A
Meget hurtig "udrykning", da vi ringede efter service. Problemet løst til vores fulde tilfredshed.— Nancy Fuglsang
Venlig og kvalificeret behandling af mit problem. Alt fungerer som det skal. Arbejdet blev udført hurtigt og effektivt.— Paul-Erik Dyssegaard Styrk
Det var en go oplevelse at have Nicolaj på besøg idag har er god til at oplyse og forklare tingene så ser frem til at møde ham om 1 år Vh Hans Jacob— Hans Jacob Jepsen
Jeg har inden for de sidste par uger haft brug for hjælp fra Vaillant Jeg har været yderst tilfreds med servicen der er udført senest ved tekniker Dirch som tog sig den nødvendige tid til at få anlægget til at køre optimalt igen. Det var en rigtig god oplevelse. FEM stjerner herfra.— Peer Fink
Super høfligt og professionel rådgivning i forbindelse med service af vores anlæg. Han fandt en fejl i vores opsætning og hjælp med hvad der skulle til for at løse problemet.— Michael Nielsen
Rigtigt flink medarbejder. Det er jo ikke hans skyld at fyrets co2 måler går i stykker hvert år og i øvrigt har gjort det lige siden fyret var nyt!— Pernille Stahlhut
Jeg føler mig rigtig godt behandlet! Konstaterede en fejl på min varmepumpe lørdag morgen. Fik fat i min serviceaftale, som henviste til Vaillant. Vaillant kontaktede mig mandag morgen, hvor vi fik en aftale i stand. To dage efter stod teknikeren der som aftalt, undersøgte varmepumpen, fandt fejlen og reparerede pumpen med det samme. Efter et par timer stod jeg tilbage med en fuldt funktionsdygtig varmepumpe - og havde atter varmt vand i hanerne. Jeg er meget tilfreds :-)— Henning Jørgensen
Vaillant har været meget hjælpsom, da mit gasfyr var absolut på tværs på alle tænkelige måder. En yderst kompetent tekniker var forbi for at diagnosticere fejl, samt skifte dele ud. Tak for fin service. Dertil skal så tilføjes, at alt hvad der kunne gå i stykker gik i stykker på et 7 år gammelt gasfyr.— Katrine K.Ols.
Har haft besøg af Vaillant tekniker i fbm. en følerfejl på ret ny VP. Ud over gennemgang af ledningsføringen til føleren, så var teknikeren meget imødekommende i fht. spørgsmål og gode råd generelt. Alt i alt en virkelig fin oplevelse.— Kaj Kristensen
Super god service og en fantastisk og meget kompetent mand, det lavede det årlige gennemgang af min varmepumpe, han opdaterede anlægget og skiftede et element, rensede et tilstoppet rør, som gjorde at jeg skulle fylde vand på anlægget med jævne mellemrum og nu kan jeg fortrøstningsfuld se frem til en varmepumpe der bare kører. Jeg er yderst tilfreds.— Inger Susanne Jepsen
Tak for det årlige besøg af tekniker til tjek af varmepumpe. Den varmepumpe jeg købte i juli 2022 for 150.000 har aldrig fungeret ordentligt! Jeg har ikke kunnet få varme i flere rum og tænkte, at det var på grund af husets størrelse. Ved service, efter at pumpen var stået helt af, og jeg havde 13 grader i huset, fandt teknikeren ud af, at pumpen var defekt og skiftede den. Pludselig er der varme i hele huset. For første gang i 11/2 år. Fantastisk- Teknikerens besøg var guld værd. Nu håber jeg bare, varmepumpen fortsætter med at virke. vh Karen Elise Nabe-Nielsen— Karen Elise Nabe-Nielsen
Har overtaget et hus med Vaillant varmepumpe… Jeg retter min oprindelig anmeldelse efter at jeg har været kontaktet af Vaillant (Toni og Dirch). Telefonisk kontakt med Toni som sørgede for at hjælpe med udfordringen omkring (om)registrering af varmepumpe fra tidligere ejer samt et besøg af Dirch fra Vaillant som var super dygtig, hjælpsom og forklarende ift varmepumpe og fyr. Så nu fungere det og kører perfekt. God oplevelse at gå på juleferie med :) Glædelig jul og tak for hjælpen.— René Brønd Andersen
Fin service— Flemming Christensen
Ret hurtig og effektiv service— Peter Kjærsgaard
opmærksom og kompetent tekniker— Jens Seibæk
At vi nu kan have stabil varme i vores hu— John Franzen
For 3. gang i træk (service besøg) og efter 1,5 mdr. virker vores jordvarmeanlæg fra Vaillant stadig ikke!— Mads Okking
Vaillant møder til aftalt tid. Klar kommunikation i hele forløbet. Overbevisende faglig løsning af mit opståede problem. Fejlsøgning på alle komponenter på imponerende 15 minutter. Mit luft til vand er nu nyserviceret og spinder som en mis. Jeg kan varmt anbefale produktet - og den super hurtige service. Tak til Vaillant og tekniker Dirch.— Søren Dragør
Er lige flyttet i hus med helt nyt luft - vand anlæg fra Vaillant. Ringede i dag til kundeservice for at hører hvor længe enheden skulle være slukket, når der skal fyldes vand på. Et spørgsmål hun kunne havde svare på, på 2 sek. Her møder jeg en dame der ingen interesse har for at hjælpe mig, da jeg ingen serviceaftale har. Hun lød sur fra starten og som om jeg bare var til besvær for at ringe. Hun tilbyder heller ikke at forklare mig hvad en serviceaftale er, og om den kunne være noget for mig. Jeg fik besked på at ringe til en installatør, som kan kontakte dem, også vil de ringe tilbage. Jeg mener bare ikke det er en installatørs problem, da det er en mangel i deres brugervejledning. Meget lidt interesse i at hjælpe nye kunder. Dårlig service.— Melanie Elise Falkbøll
Problemet blev løst af en venlig servicemedarbejder. Havde nogle spørgsmål som blev besvaret grundigt— Jørn Vissing Christensen