TILFØJET/OPDATERET: 13-03-2023
I vores andelsforening brugte vi Iversen & Bruun til at lægge fliser i vores cykelskur.
Arbejdet blev fint og ser flot ud. Opgaven blev udført som aftalt.
I vores cykelskur ligger et brønddæksel som der ikke kunne komme fliser omkring. Her fandt vi sammen med Iversen & Bruun frem til, at der skulle granitskærver omkring. Og vi havde et nedløbsrør som der skulle lidt granitskærver under. Iversen og Bruun kom ud og lavede det, og det blev flot.
Iversen & Bruun har været i gang med indførsel af et nyt faktureringssystem, som har givet lidt udfordringer i afslutningen og faktureringen. Men problemerne er blevet løst, og vi tænker, at vi en anden gang gerne vil benytte Iversen & Bruun. Iversen & Bruun har haft en fin kundeservice, så vi har sammen kunne frem til, hvad der var sket og hvordan det kunne løses.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 07-03-2023
Karakter: 2.20
I vores andelsforening brugte vi Iversen & Bruun til at lægge fliser i vores cykelskur.
Arbejdet blev fint og ser flot ud. Opgaven blev udført som aftalt.
Problemet er faktureringen på en sideordre. I vores cykelskur ligger et brønddæksel som der ikke kunne komme fliser omkring. Her skulle der granitskærver omkring. Og vi havde et nedløbsrør som der skulle lidt granitskærver under.
Iversen og Bruun kom ud og lavede det, og det blev flot. Vi fik en faktura på to timers løn og et beløb fra granitskærver (uspecificeret mængde), som vi betalte.
Et par måneder efter modtog vi endnu en faktura for samme opgave (2 timers løn og granitskærver). Bortset fra 40-50 kroner blev det det samme beløb. Men på denne faktura stod mængden af granitskærver specificeret. Og det voste sig, at vi på den regning vi havde betalt for, havde betalt for over 600 kg.
Keg kontakter Rasmus (som altid er venlig at tale med. Rasmus indrømmer at der er sket en fejl. Og samtidog fortæller Rasmus at vi jo ikke skal betale for over 600 kg., for det er slet ikke det, der er brugt.
Når jeg så fortæller Rasmus, at vi jo allerede HAR betalt for 600 kg granitskærver, og vi jo derfor burde have penge tilbage, bliver det straks vanskeligere. Det ville hav se på. Han vender dog ikke tilbage - heller ikke på den mail jeg sender til ham. En uge efter kontakter jeg ham igen pg han fortæller at han vil kigge på det i løbet af ugen. Han vender ikke tilbage. Jeg sender ham en SMS og beder ham svare på om han er enig eller uemig i at vi har betalt for en for stor mængde granitskærver. Nu er der gået flere dage uden han har svaret tilbage.
Jeg er derfor kommet i tvivl om Rasmus overhovedet har i sinde at tilbagebetale det overfakturerede beløb tilbage eller om hans sagsbehandling blot er langsom. Derfor vil jeg opdatere denne anmeldelse hvis eller når min andelsforening får penge tilbage.
Og sker dette ikke, vil jeg på vegne af foreningen politianmelde firmaet.