Hvem er du?
Du skriver godt. Du kommer til primært at stå for at udarbejde profiltekster til vores kunder. I takt med du får mere erfaring, vil dine arbejdsopgaver også byde på blandt andet at skrive nyheder til vores hjemmesider, SoMe-posts og reportager fra andelsboligforeninger.
Du er nysgerrig. Du kan lide at sætte dig ind i nye emner, lave research og har mod på at tale med håndværkere og udarbejde profiltekster for dem, som arbejder med alt fra jordvarme, solceller og ingeniørberegninger.
Du er studerende. Du bliver ansat i en studenterstilling, og derfor må du gerne være under en relevant uddannelse inden for kommunikation og medier. Måske læser du kommunikation, en anden humanistisk/samfundsvidenskabelig bachelor, en erhvervsakademiuddannelse med fokus på markedsføring, eller en anden relevant uddannelse på første eller andet år?
Du er digitalt lærenem. Kommunikationsafdelingen arbejder tæt sammen med vores udviklere, og du skal derfor være klar til at navigere på vores digitale platforme og arbejde med både WordPress, SEO, AI og brugervenlighed.
Du er rap i replikken. Du skal være klar på at gribe telefonen, fordi din arbejdsdag består af opkald til håndværkere fra hele landet. Desuden forventer vi, at du er lyttende og opsøgende, når det kommer til at tale med folk i og uden for huset, og samtidig er klar til at formidle komplekst stof, så det er til at forstå.
Du samarbejder. Du kan godt lide at indgå i teams, der arbejder på tværs, og du begår dig godt i forskellige sammenhænge med mange forskellige samarbejdspartnere. Især kommer du til at indgå i tæt samarbejde med resten af kommunikationsenheden om produktion, research, design og deadlines.