Få 3 tilbud

Fuldtidsstilling: Energisk kollega søges til vores Customer Service-afdeling

Vi indkalder løbende til samtale

Stilling: Customer Service-medarbejder

Type: Fuldtid

Lokation: København


Der er fuld fart på inde hos 3byggetilbud.dk. Tidligere i år igangsatte vi vores hidtil største markedsføringskampagne i virksomhedens 23-årige historie. Vores brandingkampagne kører på radio, tv samt online og det kan altså mærkes! Derfor søger vi en Customer Service-medarbejder til vores fantastiske serviceteam i København K. Og vi er ikke i tvivl: Vi vil investere i din udvikling og klæde dig godt på til at skabe gode oplevelser, både for 3byggetilbud.dks brugere og samarbejdspartnere i hele landet. Er du den dygtige Customer Service-medarbejder, vi søger?

Vi leder efter dig, der:

  • Er serviceminded, imødekommende og udadvendt.
  • Er frisk på at tale i telefon med folk fra Tønder til Tisvildeleje og håndværkere fra alle brancher.
  • Kan møde folk i øjenhøjde og forstår at tale med dem i et sprog, de forstår.
  • Er klar på nye udfordringer og har masser af gåpåmod.
  • Er god til at bevare overblikket i travle situationer, kan lide at have mange bolde i luften og har en klæbehjerne, der kan rumme mange informationer.
  • Søger en fuldtidsstilling med arbejdstider fra kl. 7:00-15:00.

Din arbejdsdag i Customer Service

Højt tempo og højt humør kendetegner vores serviceafdeling, der i dag tæller syv fuldtidsansatte og fire studentermedhjælpere. Det er her du får din daglige gang, hvor bygherrer fra hele landet har brug for din hjælp til at finde den helt rette håndværker til sin opgave, sendt ind via en af vores tre portaler 3byggetilbud.dk, Energihjem.dk og Andelsportal.dk.

På en almindelig dag taler du måske først i telefon med Hr. eller Fru. Jensen, der har sendt en opgave ind, som skal verificeres. Herefter taler du med en bygherre, der har sendt feedback ind til os, som vi skal håndtere, og dernæst tildeler du opgaver til vores store netværk af håndværkervirksomheder. Det er nemlig vores skarpe serviceafdeling, der sidder med verificering, feedback og tildeling.

Alle tre opgaver kræver, at du kan møde folk i øjenhøjde og snakke med dem i et sprog, de forstår, er omstillingsparat og har lidt af en klæbehjerne. Du kommer nemlig til at sidde med mange forskellige informationer.

Har du det store overblik?

Ja, som Customer Service-medarbejder er du i dialog med bygherrer og håndværkere fra øst og vest. Et kald til en entreprenør, der skal tilbydes en god byggesag, eller en bygherre, der ønsker en renovering af hjemmet, bliver faste elementer i din arbejdsdag. Du kommer med andre ord til at prøve kræfter af med en bred vifte af opgaver.

Du vil blive grundigt oplært, og stillingen kræver derfor ikke byggeteknisk erfaring eller kendskab til branchen. Det er med andre ord ikke vigtigt for os, at du har en særlig uddannelse. Vi går nemlig mere op i, at der er en god kemi mellem dig og vores team. Så er du åben, imødekommende og positiv, falder du formentlig rigtig godt ind. For selvom der er run på, er humøret altid højt i Customer Service teamet, hvor vi med ægte holdånd hjælper hinanden godt i mål med arbejdsopgaverne.

Udviklingspotentialet er stort. Hvis du har en god idé, så er der også rig mulighed for, at du kan følge den til dørs. Vil du tage ansvaret, så får du det. Læg dertil, at sammenholdet er helt unikt i afdelingen, hvor vi som kollegaer har hinandens ryg. Og så er det jo en kæmpe bonus, at de sjove stunder ikke ophører, når vi har fri, men fortsætter over en kold øl.

Laura, Customer Service Manager

Fordi arbejdet skal være sjovt

Højt humør, rekordkage og kolde fredagsbajere er noget, som kendetegner kulturen hos 3byggetilbud.dk. På vores åbne kontor ved Kongens Nytorv er vi 70 medarbejdere, som beskæftiger sig med alt fra salg, service, kommunikation, IT og økonomi, og på tværs af alle afdelinger har vi et godt sammenhold.

Vil du være vores nye kollega?

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi leder også efter den rigtige kandidat, så send endelig din ansøgningen med cv (i pdf) til hr@3byggetilbud.dk og skriv ”Customer Service-medarbejder” i emnefeltet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Laura Larsen på loe@3byggetilbud.dk eller på tlf.: 7733 4010.

Vi kalder løbende til samtale og ser frem til at høre fra dig!

Persondatapolitik: https://www.3byggetilbud.dk/persondatapolitik-rekruttering/

placeholder

Er du nysgerrig på vores arbejdskultur, og hvad det reelt vil sige at arbejde hos 3byggetilbud.dk?


Mød dine kommende kollegaer:

Service og byggetilbud

Potræt af Laura Østergaard Larsen

Customer Service Manager

Laura Østergaard Larsen

loe@3byggetilbud.dk
Potræt af Abubaker A. Kamba

Customer Support – Deltid

Abubaker A. Kamba

Potræt af Kristina Nelly Mieritz

Customer Support

Kristina Nelly Mieritz

knm@3byggetilbud.dk
Potræt af Irena Lif Hafsteinsdottir

Customer Succes Coordinator

Irena Lif Hafsteinsdottir

ilh@3byggetilbud.dk
Potræt af Sofie Lynghede

Customer Support – Deltid

Sofie Lynghede

Potræt af Kaare Kjelgaard

Customer Support – Deltid

Kaare Kjelgaard

Potræt af Line S. Nielsen

Task Coordinator

Line S. Nielsen

lsn@3byggetilbud.dk
Potræt af Christian Ørtenblad-Andsager

Customer Support – Deltid

Christian Ørtenblad-Andsager

Potræt af Malene Redøn

Customer Service Coordinator

Malene Redøn

mr@3byggetilbud.dk
Potræt af Karsten Arendt

Customer Support

Karsten Arendt

ka@3byggetilbud.dk

Hverdagen i tal hos 3byggetilbud.dk


Se flere ledige stillinger

Vi har flere ledige stillinger hos 3byggetilbud.dk lige nu, som du måske er interesseret i?