Få 3 tilbud

3byggetilbud.dk søger ambitiøs finance assistant til debitorstyring og kvalitetssikring 

Deadline for ansøgning d. 11.06.24

Stilling: Finance Assistant

Type: Fuldtid

Lokation: København

Alsidig stilling i finansafdelingen

I samarbejde med dine øvrige kollegaer i finans bidrager du til, at vores kunder får betalt deres fakturaer og at vores salgsordrer er kvalitetssikret. Du vil blive en del af den daglige drift i en virksomhed med fart på, få indflydelse på egne arbejdsopgaver og samarbejde tæt med dine kollegaer i teamet og resten af virksomheden.

 Vi forestiller os, at opgaverne udvikler sig med tiden og består som en start af nedenstående:

  • Administrative opgaver som kvalitetssikring af salgsordrer og fakturering 
  • Debitorstyring herunder registrering af debitorbetalinger og rykning for forfaldne betalinger   
  • Kundekontakt med samarbejdspartnere via telefon og e-mail
  • Registrering af omsætningstal og udarbejdelse af diverse data og nøgletal 
  • Administrativ support til vores konsulenter med tal, materialer og andre indsigter 
  • Diverse ad hoc-opgaver, som eksempelvis assisterer planlægning og afvikling af nogle af Danmarks bedste firmafester og sociale arrangementer

Hvem er du?

Vi håber på at finde en ambitiøs kollega, der kan være med til at skabe struktur og en høj kvalitet i opgaveløsningen, og herunder har øje for detaljerne. Måske har du en kontoruddannelse indenfor administration eller erfaring fra en lignende stilling, men det er ikke et krav. Vi forestiller os desuden, at du kan tjekke ja ved nedenstående:

  • Du har et stort gåpåmod og er klar på nye udfordringer 
  • Du er ambitiøs, struktureret og mødestabil 
  • Du kan lide at have mange bolde i luften og sætter pris på en hverdag med tempo  
  • Du er klar til at få ansvaret for egne opgaver og har mod på at tage ansvar for ad hoc-opgaver 
  • Du er god til at kommunikere og kan lide at tale i telefon
  • Du har en positiv tilgang til opgaverne og gode kommunikationsevner, så du er god til at opbygge gode relationer, som giver basis for at levere værdifulde resultater.

Din nærmeste leder bliver CFO Henriette Jacobsen, som vil sørge for din kontinuerlige udvikling hos 3byggetilbud.dk.

Hvem er 3byggetilbud.dk?

3byggetilbud.dk A/S Danmarks førende formidler af byggeopgaver. På vores åbne kontorer ved Kongens Nytorv i København sidder vi omkring 50 medarbejdere, der arbejder med alt fra salg, service, kommunikation, it og økonomi. Vi er en del af den nordiske virksomhed Schibsted, som i Danmark også står bag DBA, Bilbasen, Mybanker og Lendo. Vi har kollegaer i hele Norden, der laver det samme som os, som vi udvikler os sammen med og samarbejder med i spændende tværnationale projekter.

Hos 3byggetilbud.dk A/S er vi en virksomhed med fokus på personlig udvikling og fælles målsætninger, og så er vi rigtig gode til at holde sociale arrangementer. Boldspil, der kan spilles på et kontor, elsker vi lige så højt, som vi elsker fredagsplaylister og vin til fyraften om tirsdagen.

Der er tale om en fuldtidsstilling, som vi håber du kan påbegynde i juni eller efter aftale.

placeholder

Mød dine kommende kollegaer i Finans

Potræt af Henriette D. Jakobsen

CFO

Henriette D. Jakobsen

hj@3byggetilbud.dk
Potræt af Tina Seidenfaden

Finance and Accounting

Tina Seidenfaden

ts@3byggetilbud.dk
Potræt af Gitte R. Lauridsen

Debt Finance Manager

Gitte R. Lauridsen

gl@3byggetilbud.dk
Potræt af Liv Amina Skaarup

Finance Assistant

Liv Amina Skaarup

lsl@3byggetilbud.dk

Er du nysgerrig på vores arbejdskultur, og hvad det reelt vil sige at arbejde hos 3byggetilbud.dk?

Hverdagen i tal hos 3byggetilbud.dk