Hvad hvis man ikke bliver kontaktet af én af leverandørerne?

Bliver du mod alle forventninger ikke kontaktet af en eller flere af leverandørene må du meget gerne kontakte os, så vi kan finde en løsning.

Du er selvfølgelig velkommen til også selv at tage kontakt til leverandøren, som du ikke har hørt noget fra. Du kan finde leverandørenes kontaktoplysninger i den bekræftelsesmail, som vi har sendt dig.

Vi vil selvfølgelig gøre det bedste vi kan, så du får den service, som du er blevet lovet. Vores serviceafdeling sidder klar til at hjælpe dig hverdage mellem 9.00 og 16.00 på telefonnummer 7334000.

Ringer du til serviceafdelingen, vil de tage kontakt til den pågældende leverandør for at fremrykke sagen, så du får de tilbud, du har søgt om. Alternativt vil de gøre alt for at finde en ny leverandør til dig.

 

Sidst opdateret: 03/07-2014 - 11:23

Tilbage til oversigten

Var svaret hjælpsomt?

Ja Nej

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Du er altid velkommen til at ringe eller skrive til os. Du kan finde oplysningerne til højre i denne boks. Vi ser frem til at hjælpe dig.